• School is weer begonnen en de eerste toetsen zijn alweer opgegeven -_-

    Dat betekent leren, leren, leren want het zijn allebei idioom toetsen (woordjes leren dus). Nu keek ik laatst op WRTS (een woordjesleerprogramma) en nu moet je €2,- per maand betalen om er gebruik van te maken. Nou ja, het kan ook nog wel gratis, maar dan kun je niet meer uitspraak horen en maximaal 10 lijsten opslaan (wat niet handig is want ik heb al 15 lijsten van voorgaande jaren die ik tot m'n examen moet blijven leren) en nu kan iedereen wel zeggen van "Wat, 2 euro per maand is echt niks, moet je over hebben voor goede cijfers," maar zo erg tevreden ben ik niet over WRTS. Ik heb vaak dat ik WRTS niet in kom of dat hij heel traag is bij het invoeren en me eruit gooit en ik 6x alles opnieuw erin moet zetten etc, dus ik vind dat geen 48 euro waard tot aan m'n eindexamen.

    Dus, misschien hebben jullie een goed alternatief programma? Ik heb al wat rondgegoogled maar de websites die ik vond waren heel erg vaag of hadden geen uitspraakfunctie etc.

    Vereisten zijn:
    - Onbeperkt aantal woorden in de lijsten (ik moet voor zowel Engels als Duits minimaal 1000 woorden kennen dit jaar haha, dus dat zijn lange lijsten)
    - Uitspraakfunctie (anders krijg ik het niet in m'n hoofd)
    - Woorden op kunnen slaan in een lijst in Excel of Word ofzo (maar dit is geen hoofdvereiste).

    Ja, ik weet dat ik woorden ook over kan schrijven, maar dat leer ik toch minder goed dan via een online programma dat ook gelijk de uitspraak doet. + Ik heb ook nog ander leer- en huiswerk en anders word m'n hand lam :'D en als je dat kwijt bent ben je het kwijt, online kun je eigenlijk altijd wel, is toch een soort back-up.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Wow, dit is echt onzin! Wtf. Ik weet geen andere website, maar ik vind het wel belachelijk van WRTS. Dit is gewoon afzetten van scholieren.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Wow vroeger gebruikte ik WRTS ook altijd.. Wat een afzetterij! Sorry ik weet geen andere site voor je, heb altijd WRTS gebruikt :(


    Treat people with kindness

    Woordjesleren.nl gebruik ik vaak.
    (Ik weet niet of er een uitspraakfunctie is)


    wees jezelf, er zijn al zoveel anderen.

    En als je twee accounts aanmaakt?
    Ik gebruik ook wrts en zou niks anders weten haha.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    xlunalovegood schreef:
    Woordjesleren.nl gebruik ik vaak.
    (Ik weet niet of er een uitspraakfunctie is)


    Werkt die website fijn?

    Macarons schreef:
    En als je twee accounts aanmaakt?
    Ik gebruik ook wrts en zou niks anders weten haha.



    Ik ben dan zo'n persoon die dan altijd de wachtwoorden en mailadressen en weet ik veel wat vergeet. Zou een optie kunnen zijn, maar dan heb ik echt alleen basis-basisfuncties. En dan zou ik uiteindelijk met like 4 of 5 accounts moeten gaan werken :c


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Quizlet.com – die site gebruik ik vaak om woordjes te leren haha.
    It exists.

    [ bericht aangepast op 13 sep 2016 - 21:59 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Op de middelbare leerde ik altijd met woordjesleren.nl, maar ik weet niet zeker of die alle functies heeft die je wilt :p
    Op de uni is men blijkbaar fan van Memrise voor het leren van woordjes. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Blijkbaar werkt het goed :'D


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik had een programma dat TEACH2000 heette ofzo, je kan het ook meenemen op USB want je slaat het op op je computer.
    Maar ik weet niet of hij uitspraak heeft, maar ik geloof van wel.
    Je kan daarmee ook woordjes oefenen met een schietspelletje trouwens :Y) Dat deed ik een keer zo fanatiek dat ik een aantal toetsen uit mn toetsenbord had geramd :')


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Quizlet.com xD


    "If there ever comes a day when we can't be together, keep me in your heart and stay there forever"~ Winnie the Pooh

    Syoxisia schreef:
    Quizlet.com – die site gebruik ik vaak om woordjes te leren haha.
    It exists.


    Heb ik ook een poging tot gedaan, werkte niet zo voor mij. Heel snel afgehaakt.

    Thymbraeus schreef:
    Op de middelbare leerde ik altijd met woordjesleren.nl, maar ik weet niet zeker of die alle functies heeft die je wilt :p
    Op de uni is men blijkbaar fan van Memrise voor het leren van woordjes. Maar dat heb ik nog nooit geprobeerd. Blijkbaar werkt het goed :'D


    Memrise, daar heb ik nog nooit van gehoord, maar ik zal het eens opzoeken! Thanks!

    Hooverphonic schreef:
    Ik had een programma dat TEACH2000 heette ofzo, je kan het ook meenemen op USB want je slaat het op op je computer.
    Maar ik weet niet of hij uitspraak heeft, maar ik geloof van wel.
    Je kan daarmee ook woordjes oefenen met een schietspelletje trouwens :Y) Dat deed ik een keer zo fanatiek dat ik een aantal toetsen uit mn toetsenbord had geramd :')


    Dat laatste klinkt wel heel motiverend tho :'D Dan zou ik sowieso wel gaan leren voor Duits (ja dat vertik ik wel eens omdat ik het zo makkelijk vind, dus haal ik een stuk lagere cijfers dan dat ik eigenlijk zou kunnen als ik wel zou leren :'D )

    Maar opslaan op een computer oid ben ik niet zo fan van. But I'll try it out, schietspelletje klinkt tof.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly