• Ik wil héél graag een nieuw kapsel, maar dat wordt vrij moeilijk aangezien ik dik haar én krullen heb.. Iemand enig idee wat ik ermee kan doen ? Ik heb al een schuine pony en het in laagjes geknipt, maar ik wil eens iets anders! Iemand enige ideeën?

    (Als je het precies wilt weten, op mijn profiel staat een foto van me, dan kun je mijn kapsel miss beter beoordelen)


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Misschien kan je bij de kapper vragen of ze iets moois voor jou weten. Dan hebben ze meestal wel zo'n heel boek met foto's waaruit je kan kiezen.


    “Love is a contradiction.”

    Stijlen? Dan is het 'probleem' van de krullen opgelost (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik vind je haar op de foto wel mooi, hoor.
    Maar ik zou het ook gewoon aan de kapper vragen.(krul)


    effort never betrays you

    Golfjes laten knippen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb exact hetzelfde probleem, enkel heb ik krullen maar best dun haar of toch in ieder geval weinig haar. Toen ik verandering wou heb ik me een rechte Taylor momsen frou geknipt maar nu is hij weer schuin. Maar ik weet het niet, je kan het altijd eens aan je kapper vragen ?


    We're hiding behind skin that's too tough

    reyon schreef:
    Stijlen? Dan is het 'probleem' van de krullen opgelost (krul)

    Haha, ik weet niet hoe het bij haar zit, maar bij mij doe je daar een uur à een uur en een half over.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Haha, ik weet niet hoe het bij haar zit, maar bij mij doe je daar een uur à een uur en een half over.


    Ja ik ben dan ongeveer 2 uur bezig :$


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Volgens mij zijn er ook van die sites op internet met kapsels? Misschien vind je daar wat leuks!
    En anders geef je je krullen aan mij, ik heb altijd al krullend haar gewild.


    “Love is a contradiction.”

    Ik zit met precies hetzelfde probleem, dus ik kan je niet helpen ben ik bang :P


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    FeelinAlive schreef:
    Misschien kan je bij de kapper vragen of ze iets moois voor jou weten. Dan hebben ze meestal wel zo'n heel boek met foto's waaruit je kan kiezen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan