• Het is paasvakantie, dus ik dacht erover om een bekend liedje te leren op de piano. Heeft iemand suggesties? En als de partituren ergens gratis te vinden zijn op internet, mag je de link altijd vermelden! (:


    Only losers can act the way you do

    Zelf vind ik Back to december van Taylor Swift heel erg mooi en zou die dan ook graag willen leren spelen maar ik heb er geen tijd voor


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik kan Comptine d'une autre été, l'après-midi van Yann Tiersen. Vind ik persoonlijk prachtig:Y)

    Chopin - Fantaisie Impromptu
    Franz Liszt - Liebestraum
    Yiruma - A River Flows In You

    Misschien zit hier iets bij? (:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Numb van linkin park (piano version)

    Ik heb een hele map van Yiruma, en nog een heleboel andere dingen. Ik heb nu geen tijd, maar ik kan wel strakjes even neerzetten welke ik allemaal heb? Als je dat tenminste wilt, want ik ga dat niet voor niks doen :P


    Deep inside, I've never felt alive

    Liedjes van Yiruma, moet je maar even op YouTube opzoeken, ze zijn echt awesome. :3


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)



    This one <3


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    A river flows in you
    canon van pachbell (op school geleerd)
    the story of us (piano version moet je maar eens luisteren, echt mooi)


    Miep

    http://pianolicious.blogspot.com/

    Is dit misschien iets?

    [ bericht aangepast op 11 april 2012 - 15:34 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Liedjes van yiruma vind ik idd ook heel mooi en van adele birdy en the souns of missing you in de piano cover vind ik ook wel mooi en op je youtube kan je heel veel liedjes leren spelen


    "Sluit alle factoren uit. Dat wat overblijft moet dan wel de waarheìd zijn." ~ Sherlock Holmes

    Ernest Cortazar en Philip Glass zijn o.a twee van mijn favoriete pianisten. Misschien is dat wat om te proberen?



    Til hug og blod.

    Tears in heavan van Eic clapton is echt mooi op piano ^^


    Don't be like the rest of them, darling