• Ja het was een drama om het topic van Speechlessx
    Maar ik vind, dat we nu gewoon een nieuwe start maken en weer vriendjes worden allemaal hehe :3

    Spread the love y'all ! <3

    What do you think?

    ( geen negatieve reacties, dan is het hippie gevoel weg (krul))


    I solemny swear i am up to no good

    Ik vind het niet nodig om vriendjes met iedereen te zijn x'D
    Maargoed, zo ben ik natuurlijk haha. En nee dit is geen negatieve reactie want ik kraak jullie hippies niet af :'D


    -

    Where's my hasj?


    No growth of the heart is ever a waste

    Genius schreef:
    Ik vind het niet nodig om vriendjes met iedereen te zijn x'D
    Maargoed, zo ben ik natuurlijk haha. En nee dit is geen negatieve reactie want ik kraak jullie hippies niet af :'D
    En met mij dan :(?


    Life is hard and then we die

    Geen idee waar het over gaat, en ik ben geen hippie, maar whatever.
    GROUPHUG!!!!


    Alis volat propriis

    Ik ben de hele dag niet op Quizlet geweest. Ik zie dit topic staan, en ik klik erop, en ik lees vervolgens de topics van Speechlessx..

    Inderdaad, wat een drama.
    Mischien dat sommige users hier op Quizlet een beetje bot overkomen, maar uiteindelijk bedoelen we het allemaal goed. Dus ik zou zeggen;
    Give me a hug, hippies! :3


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:
    Ik ben de hele dag niet op Quizlet geweest. Ik zie dit topic staan, en ik klik erop, en ik lees vervolgens de topics van Speechlessx..

    Inderdaad, wat een drama.
    Mischien dat sommige users hier op Quizlet een beetje bot overkomen, maar uiteindelijk bedoelen we het allemaal goed. Dus ik zou zeggen;
    Give me a hug, hippies! :3

    -Geeft de waterpijp door-
    Don't worry. Be happy
    (krul)


    No growth of the heart is ever a waste

    Kirsten houdt wel van de Hippie-mentaliteit die hier ineens tevoorschijn komt!


    Wie du mir, so ich dir.

    En nu laten allemaal ons haar groeien tot op onze tenen en zingen 'Halikrishnaaa, halikrishnaaa, bladieblablaaa, en nog wat,' van de film Hair.:Y)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    *Knuffelt mee*


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.