• Wanneer Jason zijn broer verliest aan zelfmoord is Jason nog jong, thuis gaat het daarna bergaf. Hij moet niet alleen het verlies van zijn broer verwerken, maar ook het verlies van zijn ouders. Want die zijn niet vaak meer thuis, en wanneer ze thuis zijn roepen ze of zijn ze dronken.
    Jason groeit niet al te gelukkig op en kan het verlies van zijn broer nooit echt verwerken. Als hij twaalf jaar wordt zweert hij wraak op zijn broers graf. Hij zal de pesters die zijn broer de dood in hebben gejaagd terugpakken, en hard ook.


    Dit is dus de korte inhoud van mijn verhaal, maar ik weet niet goed wat ik voor titel moet nemen. Ik zou wel het liefst een Nederlandse titel hebben want het verhaal is uiteindelijk ook in het Nederlands. Ik had dan wel al iets als
    'Wraak' maar dat vind ik dan wat, meh. Dat beschrijft niet genoeg, vind ik persoonlijk.
    Kunnen jullie me daarmee op weg helpen?
    Alvast bedankt.


    Ex astris, sciencia

    * Zoete wraak, zoute tranen
    * Zoete wraak
    * Wanhoopsdaad
    * In zijn schoenen
    * Woorden doen geen pijn?
    * Pesten is geen spel

    Meer kan ik zo snel niet bedenken. Inspiratieloos ... ;P Waarschuw je me als je het verhaal op Q zet? Ik wil het graag lezen. ^-^

    Xo


    Dream. Believe. Create. Succeed.

    NewAddiction schreef:
    * Zoete wraak, zoute tranen
    * Zoete wraak
    * Wanhoopsdaad
    * In zijn schoenen
    * Woorden doen geen pijn?
    * Pesten is geen spel

    Meer kan ik zo snel niet bedenken. Inspiratieloos ... ;P Waarschuw je me als je het verhaal op Q zet? Ik wil het graag lezen. ^-^

    Xo


    Ik vind die eerste echt leuk n.n


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    - Wraak in zijn puurste vorm
    - Bloedmooie wraak
    - Een graf besmeurd met bloed


    "Well, well. Look who we've got here!"

    NewAddiction schreef:
    * Zoete wraak, zoute tranen
    * Zoete wraak
    * Wanhoopsdaad
    * In zijn schoenen
    * Woorden doen geen pijn?
    * Pesten is geen spel

    Meer kan ik zo snel niet bedenken. Inspiratieloos ... ;P Waarschuw je me als je het verhaal op Q zet? Ik wil het graag lezen. ^-^

    Xo

    Tuurlijk. Hier kan ik zeker al wat mee doen.


    Ex astris, sciencia

    Ik denk dat ik voor Zoete wraak, zoute tranen ga gaan! Dank je wel iedereen die wilde helpen!


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik denk dat ik voor Zoete wraak, zoute tranen ga gaan! Dank je wel iedereen die wilde helpen!


    Met liefde gedaan! =) Een goede titel bedenken is soms erg moeilijk. Succes met schrijven.

    Xo


    Dream. Believe. Create. Succeed.