• Nou kijk ik was zo aan het praten met iemand van mijn klas en een jongen moest een domme opmerking geven en dan sloeg ik hem zo met mijn gedragskaart op zijn hoofd en dan zag de leerkracht het en dan zei hij dat ik aan het vechten was en daarvoor krijg ik een contract,, maar ik was niet aan het vechten. En nu gaan mijn ouders mij vermoorden.xs

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:41 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    beetje overdreven(krul)


    Shoganai i ne~

    Aha, maar het zal niet voor niks zijn lijkt me dat je nu al zo'n gedragskaart hebt. Beetje meer je best doen zou ik zeggen. (:

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:42 ]


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Aha, maar het zal niet voor niks zijn lijkt me dat je nu al zo'n gedragskaart hebt. Beetje meer je best doen zou ik zeggen. (:

    Dude ik doe mijn best en die Focking gedragskaart heb ik gekregen door een gast en bijna heel mijn klas heeft door hem een volgkaart dusja.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 17:44 ]


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Sydan schreef:
    (...)
    Dude ik doe mijn best en die Focking gedragskaart heb ik gekregen door een gast een bijna heel mijn klas heeft door hem een volgkaart dusja.

    Mag je nu ook best wat rustiger reageren..


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Mag je nu ook best wat rustiger reageren..

    Eum doe ik.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse

    Wtf, die leerkracht moet een bril op zetten.


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Dat gaat er wel over (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Je overleefd het wel.


    You were much more muchier, you've lost your muchness.