• Hey!

    Ik zit de laatste tijd met een klein probleem. Ik ben 18 jaar, en heb mezelf voorheen nooit serieus met relaties bezig gehouden. Wel een wat gescharreld, maar ik was nog nooit een jongen tegen gekomen waar ik serieus mee verder wilde gaan. Tot ik dit jaar aan een HBOopleiding begon en daar een jongen heb leren kennen.
    Vanaf dag 1 had ik meteen al een goede klik met hem. Had toen nog niets in gedachte hoor, het was gewoon gezellig en we konden het goed met elkaar vinden. Nou ja, uiteindelijk gehyved en MSN erbij (je kent het wel) en dat was ook erg gezellig. Dat samen met de leuke tijden die we op college met elkaar hadden en ik begon steeds meer voor hem te voelen. We hadden ook wel eens wat afgesproken, maar daar zijn we van elkaar afgebleven, op afscheidskusjes op de wang na.
    Nou ja, in de tussentijd begonnen onze MSNgesprekken dagelijks te worden. We zaten vaak naast elkaar bij college, hadden opmerkingen die echt niet konden en we hebben het gewoon leuk met elkaar.

    Dat is nog steeds zo maar nu zit ik met een paar probleempjes. Ik zou echt heel graag verder met hem willen en heb het idee dat hij dat ook wel met mij wil (dat gevoel heb ik niet onterecht, toch? Dagelijks met mij spreken moet haast een hele prestatie zijn ;)) maar nu vroeg ik me af of het 'goed' is om een relatie te beginnen terwijl je bij elkaar in het college te zitten? Bedenk hierbij wel dat er aan het einde van jaar 1 60% afgevallen is. Dus de kans is groot dat hij of ik tegen die tijd afgevallen is. Puntje 2, hij woont ongeveer 2 uur treinen van mij vandaan. Ook niet ideaal. En dan als laatste, ik heb geen idee hoe ik hier werk van moet maken. :') voor het zelfde geld ziet hij me gewoon als een goede vriendin? Ik weet het niet hoor, hoe jongens werken. Hij is van zichzelf heel lief en ik weet niet of hij zo normaal ook tegen andere meisjes doet haha. Nouja, enige vorm van advies is welkom. :D


    x

    Over dat afvallen, maak je daar niet druk om. Een relatie kan gewoon voort zetten of je nou bij elkaar op t college zit of niet.
    Punt 2. Een lange afstand relatie is prima te doen als je genoeg tijd voor elkaar hebt.
    En als laatste zou ik eerst rustig tegen hem zeggen dat jij wat voor hem voelt, en dat als hij dat niet voelt dat je dan gewoon vrienden wilt blijven. En als hij dat wel wilt (wat me wel lijkt, zo te lezen) dan worden jullie toch gewoon heel gelukkig samen? (:
    Succes.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2010 - 20:30 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    srry weet niks. ik heb nog nooit verkering gehad!


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik zou het hem gewoon vragen als jullie meer dan vrienden willen zijn dan moeten jullie daar wel eerst samen mee uitkomen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Ik ehb ook al een keer met mijn beste vriend gehad.


    "Ignite, my love. Ignite."

    -Jullie kunnen gezellig samen bij de 40% blijven die wél doorgaan.
    -2 uur treinen is redelijk makkelijk te overbruggen als je elkaar graag ziet
    -Samen op college zitten is volgens mij geen probleem. Je ziet elkaar gewoon wat meer (:
    -Pak het aan zoals je dat met andere gasten hebt gedaan. Als je denkt dat hij je ook ziet zitten zal hij alleen maar blij zijn dat jij de eerste stap zet :Y)

    Succes =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    -Jullie kunnen gezellig samen bij de 40% blijven die wél doorgaan.
    -2 uur treinen is redelijk makkelijk te overbruggen als je elkaar graag ziet
    -Samen op college zitten is volgens mij geen probleem. Je ziet elkaar gewoon wat meer (:
    -Pak het aan zoals je dat met andere gasten hebt gedaan. Als je denkt dat hij je ook ziet zitten zal hij alleen maar blij zijn dat jij de eerste stap zet :Y)

    Succes =)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dus jullie vinden dat ik er gewoon voor moet gaan, ookal zien we elkaar dus élke dag in de collegezaal? Ook als het misgaat om welke reden dan ook zitten we met elkaar opgescheept.


    x

    lange afstand is makkelijk te doen mijn zus is 18 en ze heeft al bijna 3 jaar een vriend die hier ook 2 uur trein reizen vandaaan woont


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    haha leuk :)


    When you believe your dreams come true