• Graag zou ik de autosafe weer terug willen zien op geheel Quizlet.nl.

    Ben namelijk net een heel hoofdstuk verloren en had de hoop dat Quizlet deze nog wel opgeslagen had tot een bepaald punt. Niet dus :c

    Dus graag deze functie weer inschakelen, want moest nu alles opnieuw schrijven waarvoor het hoofdstuk heel crappy is geworden.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik schrijf mijn dingen eigenlijk altijd buiten Quizlet om in tekstverwerkings software, en gooi het pas op Quizlet als het klaar is.
    In die zin heb je dus nooit last van dingen kwijt raken. Voor korte stukken tekst als gedichten oid is Google Keep een goede aanrader (cross platform notitie app)
    En voor grote verhalen is Word/ Google Docs wel een goede aanrader.
    Ik snap dat een autosafe functie handig is en ik ben er ook zeker voor dat die terug zal komen, maar je hebt het zelf wel in de hand hoe veilig je je documenten bewaard.


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    Zelf heb ik het tegenwoordig ook altijd primair in word staan. Vroeger schreef ik het ook via Q, maar jk ben er achter gekomen dat ik dat gewoon absoluut niet chill vind, omdat het inderdaad zomaar weg kan zijn en als je uiteindelijk toch een worddocument van je verhaal wil maken, moet je elk hoofdstuk individueel kopieëren in plaats van dat het al in word staat in de eerste plaats.


    look at the stars, look how they shine for you;

    Door de overgang van het oude naar het nieuwe design, is dit waarschijnlijk verloren gegaan. We hebben het in ieder geval doorgegeven aan Rutger!