• De stelling van vandaag luidt:
    Bij concrete terroristische dreigingen is martelen geoorloofd

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik vind dat martelen nooit geoorloofd is


    i have a busy life

    LoveTomBill schreef:
    Ik vind dat martelen nooit geoorloofd is


    Ik twijfel toch. Aan de ene kant vind ik dat dus ook, het is gewoon onmenselijk.
    Maar wat als je daarme kan uitvinden welke terroristische aanval de volgende zal zijn en daarmee duizende levens kunnen redden?


    Your make-up is terrible

    Doodstraf ja, maar martelen ... Meh, doe maar! Eens een terrorist, altijd een terrorist.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Is zo'n soort stelling niet al eens geweest pas geleden? :/

    En hmm, onmenselijk of niet, ik ben toch geneigd om ja te zeggen. Of anders doodstraf.
    Erg zielig vind ik het ook niet, gezien zulke mensen ook geen moeite hebben met het nemen van andere levens.


    The two best teachers are love and pain. - Andrea Haskell

    Oneens.
    Martelen is sowieso onaanvaardbaar, doe een ander niet aan wat jij niet aangedaan wil worden.
    Dan vind ik de doodstraf beter.


    Militat omnis amans

    Oneens,dan ban je even slecht als hen. Martelen zou nooit mogen.
    @Assassin
    Mensen gaan alles vertellen en bekennen als je ze martelt,dus daar hbe je dan ook niet veel aan.

    [ bericht aangepast op 23 nov 2010 - 7:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    LoveTomBill schreef:
    Ik vind dat martelen nooit geoorloofd is


    you were born original don't die as a copy

    Ik vind dat martelen eigenlijk nooit kan,
    maar als je daarmee een heleboel mensen mee red Why not?

    xx


    "We need fantasy to survive 'cuz reality is too difficult" - Lady Gaga

    Ik vind dat martelen nooit mag. Als je mensen maar genoeg onder druk zet, dan vertellen ze je alles, ook dingen die niet waar zijn/ze niet gedaan hebben. Dus het heeft sowieso geen zin. Daarnaast is het ook nog eens onmenselijk.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    MamaHert schreef:
    Is zo'n soort stelling niet al eens geweest pas geleden? :/

    En hmm, onmenselijk of niet, ik ben toch geneigd om ja te zeggen. Of anders doodstraf.
    Erg zielig vind ik het ook niet, gezien zulke mensen ook geen moeite hebben met het nemen van andere levens.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    MamaHert schreef:
    Is zo'n soort stelling niet al eens geweest pas geleden? :/

    En hmm, onmenselijk of niet, ik ben toch geneigd om ja te zeggen. Of anders doodstraf.
    Erg zielig vind ik het ook niet, gezien zulke mensen ook geen moeite hebben met het nemen van andere levens.

    Hoe vaak moeten we nog verduidelijken dat martelen NOT DONE is. (cat)


    *insert philosophical cringe expression here*

    onees, niet martelen


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    TakeMeHome schreef:
    Ik vind dat martelen nooit mag. Als je mensen maar genoeg onder druk zet, dan vertellen ze je alles, ook dingen die niet waar zijn/ze niet gedaan hebben. Dus het heeft sowieso geen zin. Daarnaast is het ook nog eens onmenselijk.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Zo'n stelling was er al? :')


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.