• Dus, vandaag ging ik naar huis met de U-bahn (metro) en toen kwam er opeens een ontzettend mooie jongen naast me zitten. Met een peuter maar hij was zo knap dat dat niet uitmaakte. Hij was echt perfect en helemaal mijn type dus ik was helemaal aan het dromen en toen stapte ik uit en liep hij nog een tijdje achter mij tot ik naar het andere spoor moest. Dus koch ik me een flesje water want ik had dorst en ik stap de U-bahn op om naar huis te gaan. Na een half uur zie ik opeens het bordje 'Neuperlach centrum' voorbij flitsen en sla ik mezelf dus ontzettend hard op mijn hoofd. Ik was op de foute metro gestapt en terug naar waar ik vandaan kwam. Een oude man die voor me zat had het dus gezien en opgemerkt en hij begon me dus echt hard uit te lachen. Ik dacht dat hij dood ging gaan van het lachen. Dat was nou eens niet lief (cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Heb je in ieder geval zijn dag goed gemaakt. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mm... ik moet toegeven dat ik stiekem ook wel moet lachen (krul)


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Square schreef:
    Heb je in ieder geval zijn dag goed gemaakt. (:
    Ahaha xD
    Ik zag ook een knappe jongen, toen ik in de bus zat xD
    Ik heb m'n nummer in de beslagen ramen geschreven x

    Reticent schreef:
    Mm... ik moet toegeven dat ik stiekem ook wel moet lachen (krul)


    Only losers can act the way you do

    Reticent schreef:
    Mm... ik moet toegeven dat ik stiekem ook wel moet lachen (krul)


    Your make-up is terrible

    Ah, ik heb wel medelijden met je, maar ik vind t jammer dat ik het gezicht van die oude man heb gemist. (krul)


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Reticent schreef:
    Mm... ik moet toegeven dat ik stiekem ook wel moet lachen (krul)


    effort never betrays you

    Whitlock schreef:
    Ah, ik heb wel medelijden met je, maar ik vind t jammer dat ik het gezicht van die oude man heb gemist. (krul)

    Wat zijn jullie weer vriendelijk seg,
    Ik zal de volgende keer een foto voor je maken(cat)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Square schreef:
    Heb je in ieder geval zijn dag goed gemaakt. (:


    They fell in love, didn't they?

    Arme jij. Maar dat vind ik wel echt weer wat voor jou, doos. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    wat een dag:P
    je was gewoon zo in de wolken van die gast dat je gwn niet meer kon opletten:P
    &eigenlijk vind ik die oude gast best grappig, ik word ook altijd uitgelachen als ik mijn trein mis of de verkeerde heb(A)


    you're a bandit. Just a no good, too big, filthy, rotten criminal.

    Catastrophic schreef:
    wat een dag:P
    je was gewoon zo in de wolken van die gast dat je gwn niet meer kon opletten:P
    &eigenlijk vind ik die oude gast best grappig, ik word ook altijd uitgelachen als ik mijn trein mis of de verkeerde heb(A)

    Inderdaad, maar Eline, hij was echt perfect ! Niet zo perfect als Gaskarth etc. maar toch goed in de buurt :9~ & hij was zo schattig met -zijn?- kindje aan het spelen!
    & arme jij, maar jij begrijpt me dus (flower)


    We're hiding behind skin that's too tough

    Whitlock schreef:
    Ah, ik heb wel medelijden met je, maar ik vind t jammer dat ik het gezicht van die oude man heb gemist. (krul)


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Reticent schreef:
    Mm... ik moet toegeven dat ik stiekem ook wel moet lachen (krul)


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Haha dat is gewoon geniaal :'D


    -