• Hmm oke ik heb een nieuw verhaal en ik wil nog even een cover, en ik heb al wel een plaatje, maar ik moet nog tekst in voegen, maar dan ziet het er zo stom en onproffesioneel uit vind ik.
    Dus wie kan er goed bewerken, misschien ook vager of scherper maken of weet ik veel.

    Als je dat kan stuur dan iets terug, ik Pb je wel met mijn 'eisen' en de foto! Wel graag binnen een paar dagen klaar? Dit weekend?


    xxx

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 18:14 ]


    I'm in love with you and all your little things

    Mja dat is best makkelijk. Stuur maar op.


    Your make-up is terrible

    Ik wil ook wel proberen.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 19:25 ]


    Fairy tales are more than true: not because they tell us dragons exist, but because they tell us dragons can be beaten.

    -> Verplaatst naar creativiteit


    I am an idiot, I move.

    Ik wil ook wel proberen? =D


    What doesn't kill you makes you stronger.

    wij allemaal proberen _O_


    They fell in love, didn't they?

    ik wil ook wel proberen. zeg maar wat ik moet doen :) in gb of pb

    [ bericht aangepast op 25 nov 2010 - 21:51 ]


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    ik kan dat niet :S


    When you believe your dreams come true

    YvetteMerazz schreef:
    Hmm oke ik heb een nieuw verhaal en ik wil nog even een cover, en ik heb al wel een plaatje, maar ik moet nog tekst in voegen, maar dan ziet het er zo stom en onproffesioneel uit vind ik.
    Dus wie kan er goed bewerken, misschien ook vager of scherper maken of weet ik veel.

    Als je dat kan stuur dan iets terug, ik Pb je wel met mijn 'eisen' en de foto! Wel graag binnen een paar dagen klaar? Dit weekend?


    xxx


    Geen nieuwe aanmeldingen meer, ik wacht nog even af wat ik dit weekend binnen krijg en dan kies ik de leukste en die word het dan, daarna zal ik mijn story voor jullie gaan activeren :Y)

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 18:07 ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 nov 2010 - 18:01 ]


    I'm in love with you and all your little things