• Ik rook sinds gistere maar dat mogen mn ouders niet weten.
    Ook al rook ik helemaal niet veel maar toch wil ik weten heeft iemand tips om die geurtjes wegtehalen zonder te veel moeite

    dankjeee
    xx


    the world is filled with people that we dont understand

    Sorry, maar ik ga geen tips geven om iemand te laten roken, of niet gesnapt te laten worden. En sinds gisteren? Waarschijnlijk ben je al meteen verslaafd -.-

    [ bericht aangepast op 26 nov 2010 - 21:45 ]

    Buiten roken, drinken na het roken en daarna kauwgom nemen, deo spuiten, handen wassen met zeep?

    At least hielp dat bij mij


    dream, dare, fly!

    Kan je misschien niet beter stoppen met roken? Het is echt nergens goed voor.


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    AvanJogia schreef:
    Buiten roken, drinken na het roken en daarna kauwgom nemen, deo spuiten, handen wassen met zeep?

    At least hielp dat bij mij


    das ind wr,

    mr (ook) ik vind da je beter nie kan roke.. (A)


    Only those who listen can hear

    Sowieso buiten roken,
    deo spuiten
    desinfecterende handgel, die covert die geuren bij mij het beste
    parfum, want de lucht gaat ook in jehaar zitten.
    Etc.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Door niet te roken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dankje

    Slotje?


    the world is filled with people that we dont understand

    15 jaar en roken? sorry maar dat vind ik niet verstandig iig :X beter stopper ;) voordat je ECHT verslaafd bent..


    My heart is yours and so am I

    Gewoon niet roken, dat is het gemakkelijkst :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Mandarijntje eten na het roken haha ;d dan ruik je de rook aan je handen niet (: maar je kan ook gewoon deo spuiten/je handen wassen, en kauwgom/muntjes. (:


    None but ourselves can free our minds.

    Square schreef:
    Gewoon niet roken, dat is het gemakkelijkst :'D


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    'Ik rook sinds gisteren.'

    ROFLMFAO. Natuurlijk gaat dat ook binnen één dag, hahahahahahahahahahahaha. Sorry, maar ik geloof je gewoon niet. ;-)


    A decision I will regret, until my dying breath.

    Gewoon niet roken. Is nergens goed voor, Het stink, het is duur en je krijgt er kanker van ;)

    Dus gewoon kappen met die zooi


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Meteen weer stoppen, roken is zeer slecht voor je. (N)


    *insert philosophical cringe expression here*

    Ik ga geen tips geven om je slechte 'gewoonte' uit te bereiden. Als je wil, dan geef ik je tips om te stoppen? > ookal heb ik geen ervaring met roken.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO