• Samen met JacQueline ben ik een verhaal aan het sgrijven. Tome n Gustav zijn al bezet maar we hebben nu dus nog een vriendin nodig voor Georg en Bill.

    Alle rollen zijn bezet
    vriendin Georg: LissaxKitty
    vriendin Bill: xHIPPEKIP

    ik heb geprobeerd iedereen te verwittigen in een PB maar bij sommige mensen lukte het niet om te versturen
    Greets; EasterBunny,JacQ

    Rol:Georg's vriendin
    Naam: De Jager

    Voornaam: Danielle

    Leeftijd: 22

    Hobby’s: Lezen, muziek luisteren, dansen en gek doen

    Liefdes Status: Single (obsessed with Georg ^^)

    Woonplaats:Lekkerkerk

    Uiterlijk eventueel foto: http://s293.photobucket.com/albums/mm51/Alice1986NL/?action=view¤t=P1010408.jpg

    Kleur Ogen: Blauw/groen

    Textje:Hoi ik ben Danielle en knettergek op georg. Ik hoop hem ooit eens in het egt te kunnen ontmoeten.
    Ik kom uit een klein dorpje en hou wel van die stilte. Ik heb veel goede vriendinnen die jammer genoeg ver weg van mij wonen. Maar ik sta altijd voor ze klaar. Ik kan heel goed luisteren en krijg vaak te horen dat ik goede adviesen geef.
    Ik hoop dat ik wordt gekozen als de vriendin van georg.

    Groetjes en Kisses Danielle

    Rol:
    Vriendin Georg

    Naam:
    Jalissa

    Voornaam:
    Jalissa

    Leeftijd:
    20

    Hobby’s:
    tekenen, muziek luisteren & schrijven

    Liefdes Status:
    int echt single int verhaal vriendin georg.. :3

    Woonplaats:
    Berlijn

    Uiterlijk eventueel foto:
    http://jaliss-a.hyves.nl/fotos/325817585/0/DY5N/

    ja dat ben ik zelf.. (a)

    Kleur Ogen:
    groen

    Textje:
    Ik ben Jalissa. 20jaar, oud of jong, dat bepaal je zelf maar. Leeftijd doet mij er niet toe, net zo min als uiterlijk. Ik heb een zusje, 15, fan van tokio hotel. Wat ze er zó leuk aan vind ben ik nog niet helemaal achter. Ook snap ik niet waarom ze georg niet de leukste vind. Dat vind ik dus wel..

    ooit was er goed en slecht nieuws.
    mn zusje had kaartjes gewonnen.. voor zo'n concert van die lui, maar ook een meet & greet..
    nou moest ik mee naar t concert. maar oke, hun ontmoeten stond er dan wel tegenover..
    sinds die M&G heb ik nog vaak contact met georg.. en af en toe twijfel ik er wel eens aan of hij me stiekem niet leuk vind.
    ik hoop t.

    Wanneer zeggen jullie wie de rollen hebben?


    Lalalalalalalala.

    Rol: Vriendin Bill (A)

    Naam: De Smedt

    Voornaam: Annelies

    Leeftijd: 16

    Hobby’s: Dansen, zingen

    Liefdes Status: Single [Als ik met Bill ben wss niet meer :P]

    Woonplaats: Berlijn

    Uiterlijk eventueel foto: http://www.quizlet.nl/foto.php?id=69087

    Kleur Ogen: Bruin

    Textje:

    Haaiii^^
    Mijn naam is zoals je ziet Annelies en ik ben 16 jaartjes jong. Van het begin van m'n leven houd ik al veel van zingen en dansen. Het is gewoon m'n leven net als muziek. Voor de rest houd ik nog van Hello Kitty, IceCream, chocolade, CupCake's, m'n haar, m'n vrienden en shoppen. Nou, ik moet maar eens gaan!
    Ciaoz(H)


    Laat je iets weten?

    DANKJEE VOOR DE ROL!

    Zijn er al delen van de Quiz?

    fijn dat ik de rol heb,*KuchKuch*


    Lalalalalalalala.

    Sorry mensen die we hebben moeten teleur stellen, misschien stelen we nog meer rollen vrij, maar dat weten we nu nog even niet!! Maar blijven jullie wel de quiz aub maken? Bedankt namens Cynthia en JacQueline