• Haii, Wie wil RPG maken?? ik begin gewoon, ik doe met 1 persoon. Persoon die als eerste reageert ga ik mee verder :). No spam of reclame please!

    het speelt zich vroeger af.



    Chaia|17Jaar|Rijk|Paarden|Gitaar|

    'Chaia! Wakker worden, u vader wil je spreken.'
    Gapend open ik mijn ogen en zie ik marta naast mijn bed staan, ons dienst meisje. 'Oké, zeg maar tegen hem dat ik er zo aan kom'. Zeg ik met een brommende stem. Het meisje loopt snel weg. Ik trek mijn kleren aan en loop naar het raam. Buiten zie ik mijn vader met een jongen die onder de schrammen zit.


    Ik loop de trap af naar buiten, buiten staat mijn vader op me te wachtten. 'Dag prinsesje van me! Kijk eens wat ik hier heb! Een echte slaaf uit Afrika hij is zelfs blank. Nouja donker blank eigelijk!' Mijn vader lacht om zijn grap en wijst trots naar de jongen.
    Hij heeft bruin haar en ziet er verwaarloost uit. Geschrokken kijk ik weer naar mijn vader die ondertussen happy met de verkoper praat


    "Life Laugh Love WILD"

    nvm

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 14:30 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ..?

    [ bericht aangepast op 3 okt 2012 - 16:36 ]


    "Life Laugh Love WILD"

    RememberYoux schreef:
    nvm
    en nvm betekent?:#


    "Life Laugh Love WILD"

    dat ik het berichtje heb geannuleerd.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    RememberYoux schreef:
    dat ik het berichtje heb geannuleerd.
    oke ;)


    "Life Laugh Love WILD"

    Topics voor alleen twee mensen zijn nog steeds niet toegestaan.

    Soorten topics
    De volgende topics zijn, samen met topics waarin algemene regels worden overtreden, niet toegestaan;
    ...
    - Topics die alleen voor bepaalde mensen zijn, zoals : alleen Piet en Klaas!

    [ bericht aangepast op 4 okt 2012 - 7:11 ]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Volgens mij bedoelt ze dat dit zo'n open rpg is, waarbij je gewoon kan inspringen.

    OT: Sorry, ik doe niet mee aan rpg's.


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Spotgaai schreef:
    Volgens mij bedoelt ze dat dit zo'n open rpg is, waarbij je gewoon kan inspringen.

    OT: Sorry, ik doe niet mee aan rpg's.
    . Klopt ;) en maakt niet uit.. :)


    "Life Laugh Love WILD"