• Mijn mama haar beste vriendin is net overleden. Ze leed aan kanker en herviel maar steeds. Ookal had ze het al zo vaak en lang, ik geloofde echt dat ze er door zou komen. Ik ben echt aan het wenen en ik voel me zo rot. Maar het zit zo dat ze een zoon heeft die mijn leeftijd is. Hij zat al absoluut niet goed in zijn vel en ik weet niet of hij hier door zal komen. Weet iemand soms wat ik kan doen om hem te helpen ? Ik woon 800km verder dus hem bezoeken gaat niet.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Héél veel sterkte! Bel hem op, en zeg dat je er voor hem bent en vraag hoe het met hem gaat. Dat zal hij heel erg waarderen!


    your eyes are like stars in the night.

    Sterkte! Heftig joh.
    Een sms sturen, een mail sturen, bellen! Alles wat hem maar een beetje liefde en steun kan geven op dit moment.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Poseidon schreef:
    Héél veel sterkte! Bel hem op, en zeg dat je er voor hem bent en vraag hoe het met hem gaat. Dat zal hij heel erg waarderen!

    Maar dat durf ik niet echt omdat ze echt net 10 minuten geleden overleden is. Ik ben de slechtste trooster ooit dus bellen is niet zo een goed idee denk ik.


    We're hiding behind skin that's too tough

    bellen,sms'en,mailen,...
    Laat hem weten dat je er voor hem bent.
    En miss,in de kerstvakantie of samen met je moeder toch eens langsgaan?
    sterkte (flower)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ohmygaskarth schreef:
    (...)
    Maar dat durf ik niet echt omdat ze echt net 10 minuten geleden overleden is. Ik ben de slechtste trooster ooit dus bellen is niet zo een goed idee denk ik.

    Nou, laat het eerst even bezinken, bel maandag op. Of dindsdag, in de loop van volgende week. Na de begravenis/crematie bijvoorbeeld. Heel veel sterkte!


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    (...)
    Nou, laat het eerst even bezinken, bel maandag op. Of dindsdag, in de loop van volgende week. Na de begravenis/crematie bijvoorbeeld. Heel veel sterkte!

    Weet je soms ook wat ik kan zeggen ? ik heb echt geen idee, ik geloofde echt dat ze er door zou komen.


    We're hiding behind skin that's too tough

    Wat erg. Heel veel sterkte. En als je hem niet durft te bellen stuur dan een mailtje of smsje. Ik weet zeker dat hij dat zal waarderen. Nogmaals sterkte!(flower)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 20:36 ]


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Poseidon schreef:
    Héél veel sterkte! Bel hem op, en zeg dat je er voor hem bent en vraag hoe het met hem gaat. Dat zal hij heel erg waarderen!


    Life is a beautiful struggle

    Qlimax schreef:
    Wat erg. Heel veel sterkte. En als je hem niet durft te bellen stuur dan een mailtje of smsje. Ik weet zeker dat hij dat zal waarderen. Nogmaals sterkte!(flower)


    effort never betrays you

    damn....... ik ben heel slecht in deze dingen,maar ik ga je proberen tips te geven (dat die jij ook bij mij)

    ok... waarschijnelijk wil je hem nu bestoken met belletjes en mails. maar ik denk dat hij nu juist even tot zichzelf wil/moet komen. je kan hem natuurlijk wel bellen en mailen en laten weten dat je er voor hem bent.maar doe dat niet in overdreven mate. troost hem op de begrafenis en zorg dat hij niet denkt dat hij alleen is. sterkte


    -hug- (voor jou en hem)

    Heel veel sterkte! En ik ben een hele slechte trootster dus aan mij moet je het niet vragen, bel, sms of mail hem?

    Poseidon schreef:
    Héél veel sterkte! Bel hem op, en zeg dat je er voor hem bent en vraag hoe het met hem gaat. Dat zal hij heel erg waarderen!


    Never forget the things that make you smile

    Ik weet dat dit niet helpt om te zeggen 'ik weet hoe je je voelt' maar ik weet wel hoe het voelt. Mijn moeder haar beste vriendin is 3 jaar geleden ook overleden aan longkanker(ze rookte niet eens etc.) en herviel ook steeds. Haar dochter heeft ook dezelfde leeftijd als mij, een jaar jonger.

    Het enige wat je kunt doen is op die afstand toch medeleven te tonen. Als je goed contact met hem hebt bel of mail hem een keer. Wees een luisterend oor voor hem.
    ;)


    La credenza è una medicina contro il timore

    Poseidon schreef:
    Héél veel sterkte! Bel hem op, en zeg dat je er voor hem bent en vraag hoe het met hem gaat. Dat zal hij heel erg waarderen!


    None but ourselves can free our minds.

    Je komt er wel bovenop schat. Ik weet wat je allemaal hebt doorgemaakt dus geloof me- hier kom je doorheen. <3

    Ik denk inderdaad dat je hem het beste op kunt bellen, of een lieve kaart of brief sturen? En dan vooral niet te veel 'het spijt me zo voor je' erin zetten, want daar heeft hij niet echt veel aan. Gewoon zeggen dat je er voor hem bent. 't komt goed lieverd! <3 (flower)

    [ bericht aangepast op 27 nov 2010 - 22:21 ]


    Hope goes lost but never dies.