• Hay,

    volgens mij is de titel wel duidelijk genoeg, wie kijkt hier naar Teen Wolf?
    Ik ben echt helemaal asdfghjklm door de serie en ben nog steeds niet over het gebeuren met Stiles.

    Als jullie het zouden kijken, wie is jullie favoriete speler en wat vinden jullie gewoon van de serie?

    liefs x

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 12:29 ]

    Speler *

    En dat is Holland Roden "."


    Als ik een dichter was dan was ik dichter bij je.

    IK! :)
    Mijn favo acteur is crystal> allison


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Ik kijk het. ^^
    Maar mijn favoriete acteurs en personages wisselen nogal vaak. :'D Ik denk dat Stiles, Allison en Melissa McCall in ieder geval allemaal ergens bovenaan het lijstje staan.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben fan :'D Ik heb niet echt één favoriete personage of zo.. ik ben echt verliefd op Daniel Sharman die Isaac Lahey speelt, maar ik vind Dylan (Stiles) ook gewoon super en met de aflevering beter worden, vooral de laatste paar afleveringen vind ik zijn acteerwerk echt ge-wel-dig. En Tyler Hoechlin (Derek) en Ian Bohen (Peter) vind ik ook zo leuk. Oké, ja, ik kan dus gewoon echt niet kiezen haha. Ik geniet van 95% van de personages haha.


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Op dit moment is het zeker Daniel, Isaac dus. Maar ik ben ook helemaal weg van JR (Chris), Tyler (Derek) en Colton (Jackson).
    Ik vind de serie echt geweldig!


    Danmarks Dynamite.

    fallenbadass schreef:
    Ik ben fan :'D Ik heb niet echt één favoriete personage of zo.. ik ben echt verliefd op Daniel Sharman die Isaac Lahey speelt, maar ik vind Dylan (Stiles) ook gewoon super en met de aflevering beter worden, vooral de laatste paar afleveringen vind ik zijn acteerwerk echt ge-wel-dig. En Tyler Hoechlin (Derek) en Ian Bohen (Peter) vind ik ook zo leuk. Oké, ja, ik kan dus gewoon echt niet kiezen haha. Ik geniet van 95% van de personages haha.


    En vooral wat hier staat, haha!


    Danmarks Dynamite.

    Ik kijk het, maar ik ben geen fan.
    Tot ongeveer seizoen 3 vind ik het niet zo'n goede serie. Alles is dan zo overdreven en nep-ish. Maar daarna wordt het veel beter.
    Maar ik vind Dylan O'Brien (Stiles), Tyler Hoechlin (Derek) en Holland Roden (Lydia) wel het leukst/best. Al wisselt het nogal vaak.


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    fallenbadass schreef:
    Ik ben fan :'D Ik heb niet echt één favoriete personage of zo.. ik ben echt verliefd op Daniel Sharman die Isaac Lahey speelt, maar ik vind Dylan (Stiles) ook gewoon super en met de aflevering beter worden, vooral de laatste paar afleveringen vind ik zijn acteerwerk echt ge-wel-dig. En Tyler Hoechlin (Derek) en Ian Bohen (Peter) vind ik ook zo leuk. Oké, ja, ik kan dus gewoon echt niet kiezen haha. Ik geniet van 95% van de personages haha.


    Wel ik denk er ook echt zo over!
    Momenteel vind ik Stiles echt fantastisch, soms zelfs angstaanjachend.
    Ik ga zo de aflevering van gisteren zien, ben echt benieuwd ^^

    *springt op* Hier zo ^^ Er is trouwens een Sterek topic waar ook heel veel over Teen Wolf gesproken, de laatste tijd alleen niet echt meer :'D
    Ik twijfel qua favoriet. Tyler Hoechlin want hij is allesbehalve Derek in real life en hij speelt echt fantastisch. Ian Bohen, hij is gewoon zo lekker creepy. Dylan O'Brien, hij is geweldig als persoon en als acteur. Crystal Reed, ze is altijd zo vrolijk en ze begrijpt Allison ook. Zij was degene die voorstelde dat Allison echt in elkaar moest storten in het ziekenhuis, origineel zou er enkel een ambulance voor de deur van de Argents staan. Holland Roden, ze is Lydia, maar ook weer niet. Ze houdt bijvoorbeeld absoluut niet van hakken :'D Melissa, ze is echt een moeder, on set en off set. Linden, he's just awesome. Tyler Posey, zonder hem zou er geen Teen Wolf zijn en hij is lekker adorable. Colton Haynes (ook al is hij er nu niet meer in seizoen 3), hij is allesbehalve zijn personage net als Tyler. JR, hij is een geweldige papa Argent. Arden Cho, ze is zo schattig en tegelijkertijd badass. Daniel Sharman, he's adorable. Gage Golightly, ze is fabulous als Erica. Keahu, Danny, just Danny. Sinqua Walls, hij is zo lief als Boyd en ziet er tegelijkertijd gevaarlijk uit. Jill Wagner, ze is een heerlijke slechterik als Kate en ze doet er ook zo leuk over bij Wolf Watch. En als laatste Haley Webb, ze is zo lief (:


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Present ;] en mijn favoriet is Daniel Sharman aka Isaac Lahey :D


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik!
    Mijn favoriete personages zijn: Derek Hale (Tyler Hoechlin), Stiles Stilinski (Dylan O'Brien), Melissa McCall (Melissa Ponzio), Sheriff/ papa Stilinski (Linden Ashby), Coach -Bobby Finstock- (Orny Adams), Danny Mahealani (Keahu Kahuanui) & Kira Yukimura (Arden Cho).
    Personages die er jammer genoeg niet meer in meedoen en toch ook zeker bij mjn favorieten horen: Erica Reyes (Gage Golightly), Boyd -Vernon Milton Boyd IV- (Sinqua Walls) & Jackson Whittemore (Colton Haynes)

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 14:44 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ikke!
    Ik vind de serie echt geweldig. De cast is zo leuk! Maar als ik dan toch moet kiezen, kies ik voor Dylan (Stiles), Holland (Lydia) en Tyler (Derek). (:


    To love is to destroy.

    Ik


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Hebben jullie de laatste aflevering gezien? Ik ben in shock ;o

    HaIeb schreef:
    Hebben jullie de laatste aflevering gezien? Ik ben in shock ;o
    same here D:


    Sidera nostra contrahent solem lunamque