• haay
    nou uhm ik zit een beedje met een probleem en ik moet het echt even kwijt ! wnat ik heb het nu al wel zo'n beedje lang genoeg opgehouden..

    ik ben een meisje van 15 jaar ik heb alleen een moeder en een broertje en zusje [allebij jonger dan ik]
    ik heb een ongelovelijk groot probleem met mijn moeder.. ik kan totaal niet met haar opschieten!
    toen ik nog op de lagereschool zat, werd ik altyd gepest door de kinderen uit mijn klas, ik was laten we zeggen anders....
    toen ging ik naar de middelbare school waar ik nu volgende week mijn 3e leerjaa inga en sins ik naar de middelbare ging ging alles goed! ik werd niet meer gepest door kinderen op school ik maakte vrienden....
    ik word nu dus niet meer gepest door de kinderen uit de klaas maar door mijn eigen moeder zegmaar..
    mijn moeder is mij namelijk liever kwijt dan rijk..
    dat weet ik eigelek al zeker want dat heeft ze een paar keer naar me geroepen en nja zo gedraagt ze zich ook naar mij toe..
    mijn jongere zusje en broertje leggen er nog een schepje bovenop..
    mijn zusje en broertje zijn namelijk echt van die kleine problemen makertjes die alles heet sneaky doen.. en ja als zij iets doen krijg ik de schuld!
    wij thuis hebben allen een taak in het hushouden een kleintje zegmaaar nou dat was ooit zo, ik moet nu bijna alles doen, moet de kamers ofruimen en boodschappen doen stofzuigen dwijlen, nouja bijna alles koken af en toe ook wel maar oke koken doet iedereen wel eens... ik hoef alleen nog niet de was te doen.. daarbij had ik dus een baan en nouja wat ik verdiende mocht ik niet bij en mijn moeder wel, ik krijg ook geen zakgeld.
    maar ik heb dus geen vrijetijd meer!
    ik had gen zin in ruzie dus ik besloot alles gewoon te doen maar dat was waarschijnlijk niet goed geoeg want ik kreeg alleen te horen dat ik nooit iets goed kon doen, dat ik een nuteloos iets was, dat ik een kut kind ben, en als mijn zusje en broertje iets bij me uithaalde en ik boos werd, werd het gescheld alleen maar erger en erger.. en dat nu al 3 jaar lang!
    ik heb de hele vakantie thuis gezeten ik ben hoogstens een paar keer een dagje weg geweest met mijn vrienden, lucky me [op dat moment] ik genoot er echt van!
    maargoed de vakantie was het ergst! meer gescheld en gedreig meer klusjes...
    ik heb de laatste 3 weken niets anders dan non stop poppyn...
    ik moest echt even mijn verhaal kwijt want ik loop er echt al veel te lang mee rond!
    ik heb al het mogelijke al geprobeerd maar het helpt niets, het blijft door gaan.
    nu heb ik laatst gehoort over bergeleident kamer wonen... ik weet er niet veel vanaf want mijn moeder heeft mij ongelovelijk veel verboden ik kan dus niet lang denoeg op de pc om het uitbundig op te kunen zoeken.. en ik weet er ook niet vele vanaf..
    als iemand er iets vanaf weet zou je het me plz willen melden want ik hou hetecht geen dag langer uit!
    als ik dit nog langer moet word het nog eens mijn dood...

    bedankt als je mijn gezijk even wou aanhoren ik moest echt even mijn verhaal kwijt even mijn hart luchten want ik loop hier al zo'n 3 jaar mee rond en als de school begind heb ik echt geen idee hoe ik alles erbij moet gaan oplossen het word te veel..

    nja annyway bedankt voor het luisterne

    Greatzz
    Kimmy

    (flower)


    A Noble was Born in Chaos

    :O
    Wat erg..
    uh.. ik weet eigenlijk niet echt wat ik moet zeggen..
    maar sterkte. (flower)
    (H)


    AAP

    ik leef met je mee meis!
    ik weet zelf niets van begeleidend kamer wonen maar je bent wel erg jong vind ik ik ben zelf ook 15 en zou er niet aan willen denken maar als ik in jou schoenen zou staan denk ik tog van wel mja misschien moet je eens met een volwassene gaan praten misschien heeft die ook wel onderdak voor jou..
    Xx


    Love is the world. And that's make my smile.

    ik weet wat je bedoeld,
    n zal je denken jaja kom maar op met je zeikverhaal maar tis egt zo ik loop er ookal 4 jaar mee ik zit nu in de 4e, op de lagere school werd ik ook gepest omdat ik dik was en me anders kleedde op de midelbare school 1/2e jaar het zelfde maar daar kreeg ik echt wel veel vriendinnen en in de 3e ook meer maar na schooltijd werd ik gewoon prive slaaf van mijn moeder, ik vond/vind het ook nietleuk maar wat moet ik anders doen ik huil mezelf snachts gewoon elke dag in slaap en word wakker met barstende koppijn.

    Sterkte (flower)

    je hebt hier vertrouwpersonen op quizlet,mss kun je raad aan hen vrage


    I need you like a heart needs a beat

    :O dat is kindermishandling!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Hmm... Als ik jou was zou ik naar je mentor gaan. Die verwijst je naar een vertrouwenspersoon op school en die kan dan weer met mensen van het 'begeleidend wonen' praten, denk ik. Als je je hart wilt luchten kan dat altijd bij 1 van ons. Kijk op ons profiel, daar kan je alles vinden. Voor de rest veel stertke!

    hoe erg! :| kan de moeder van je vriendin niet mer haar gaan praten?


    We're going to make it!

    Meid ik leef met je mee! Ik ben op de lagere school ook gepest omdat - net als jij - anders was, mijn mening uitte en deed wat mn hart me ingaf.. Ik begrijp je goed, mijn vriendin heeft/had ook problemen thuis. En je moet weten dat ik er altijd voor je ben! Als je je verhaal kwijt wil, stuur me een PB! Ik sta voor je klaar! En tot slot, ga is naar een vertrouwenspersoon op school of ergens anders. Of naar een ouder persoon die je vertrouwd, en doe je hele verhaal, van begin tot eind, zij kunnen je helpen! En nogmaals: ik ben er voor je!
    Xxx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    wat erg!!..
    ik leef met je mee
    veel sterkte..


    Nvt

    0mG,, wat gemeen van je moeder.. !! Ik herken s0mmige dingen uit j0u verhaal,, ik kan o0k helemaal nie 0pschieten met mn m0edr...
    K z0u zeggen;; pik dit niet langer..!!
    K z0u ook naar een mentor of iemand anders gaan die je vertr0uwd en om hulp vragen..
    Ik vind dat je dit allemaal niet hoeft te pikken,,z0u ik ook niet doen,, zeg er wat van tegen je m0edr, vraag wrm ze zo doet, ofzo..
    Je kan je verhaal en problemen ook by my kwijt, wanneer je ook wilt. Stuur maar een PB. =)
    xXx (K)


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Ö
    Wat erg voor je!
    Ik zou niet echt weten wat je moet doen, maar je kan toch ook naar zo een anonieme lijn bellen ofzo?
    Die kunnen je meer info geven en al van die Dingen!
    Alvast nog veel Sterkte! Xx


    We could Be the talk across the Town. ♥

    tjas het is het probleem dat de vertrouwens persoon op school dus niet te vertrouwens is... voor de rest heb ik al het mogelijke al geprobeerd..
    maar bedankt allemaal :]
    het voelt goed reacties te hebben die je niet gelijk afkraaken :]
    Dankee allemaal !!
    Bless you all (H)


    A Noble was Born in Chaos

    Ooh dit is zo erg :O

    Ik weet verder ook niet wat je zou moeten doen en dat van begleident kamer wonen weet ik ook niets van af, Sorry :'S

    Heel veel sterkte (H)


    bla bla bla