• toestemming van: Yoda




    - Ik zoek min. 10 deelnemers, max. 15
    - Ik zoek twee andere juryleden
    - Er komen vijf opdrachten
    - Schrijf je je in? Doe liever de hele wedstrijd mee
    - De story wordt aangemaakt als er 10 deelnemers zijn


    Regels
    *Natuurlijk gelden alle huisregels van Q hier ook, zoals plagiaat. (Straf: Je zit eruit)
    *Vragen bespreek je met de juryleden, net zoals opmerkingen, kritiek etc.
    *Zodra je een opdracht niet inlevert en niets van tevoren meldt, zit je er ook uit.
    *In het topic blijven we aardig voor elkaar. Respect voor elkaar; ook voor de juryleden. (Straf: Je zit eruit)
    *In elke opdracht geldt dezelfde regel. Alleen maar onbekende personen.
    *Je levert je opdrachten in, in het Nederlands. Dus geen Engels of andere talen.
    *Je levert alleen SA’s in die voor de wedstrijd zijn geschreven en dus geen oudere! (Hier komen we achter. Straf: Je zit eruit)
    *Wij zijn ook maar mensen met een leven! Houd daar met z’n allen rekening mee!
    * Als je je inschrijft, vermeld dan ook je echte naam erbij. Je echte naam gaat naast je username staan in de lijst van de deelnemers. Als je je echte naam er niet bij wilt staan, moet je dit zeggen, dan haal ik hem weg.

    Uitstel & Inleveren
    *Iedereen heeft 14 dagen om zijn of haar opdracht in te leveren.
    *We proberen de beoordelingen max 4 dagen na elke inleverdatum af te hebben.
    *Er staat elke keer een deadline om uitstel te vragen. Die deadline staat vast.
    *Als je niets van te voren meldt en je een opdracht niet inlevert, zit je eruit, net zoals in de regels staat.
    *Ik maak er niet zo’n probleem van als je een (half) uurtje te laat bent met inleveren of uitstel vragen.
    *Uitstel duurt maximaal vier dagen en ik werk niet met jokers.
    *Je levert je inzending in om een PB te sturen naar elk jurylid. Inzendingen in het topic zelf en niet in PB, worden NIET meegeteld.
    *Inzendingen die je alleen naar één jurylid stuurt, worden ook NIET meegeteld.

    Puntentelling
    *Spelling & interpunctie
    *Hoe de zinnen lopen
    *Het verband tussen je inzending en de opdracht
    *Originaliteit
    *Elke 20 woorden meer dan het maximale: 0.5 punten aftrek
    *Elke 20 woorden minder dan het minimale: 0.5 punten aftrek

    Juryleden > VOL!
    * Pama // Emma (wedstrijdleidster)
    * gwilwileth // Anne
    * Maovesa // Kim

    Deelnemers > VOL!
    *1. DAWSONS // Tamara
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *2. aestivate // Arne
    opdr1:


    *3. Inermis // Vany > vakantie in de week van 11 augustus
    opdr1:


    *4. Ruskow
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *5. Caraphernelia // Bell
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *6. Capricious // Cheyenne
    opdr1:


    *7. Impressive // Xiana > vakantie van 18 juli t/m 27 juli
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *8. Cather // Ari
    opdr1:


    *9. Tolkien // Marthe > kamp 13 juli t/m 20 juli
    opdr1:


    *10. Phenomenom // Naomi > vakantie 18 juli tot 27 juli
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *11. Truefantasy // Milou
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2:

    *13. xLucca // Lucca
    opdr1: Ingeleverd
    opdr2: Ingeleverd

    *14. Hecuba // Britt
    opdr1:


    *15. CottonMoon // Machteld
    opdr1:


    Prijzen
    *Pama en de (toekomstige) juryleden hopen dat jullie voor de eer meedoen, niet voor de prijs.
    *We kiezen zelf drie winnaars uit.
    *De eerste winnaar:
    - max. 3 creaties uitkiezen die Pama promoot
    *De tweede winnaar:
    - max. 2 creaties uitkiezen die Pama promoot
    *De derde winnaar:
    -max. 1 creatie uitkiezen die Pama promoot
    *We zullen ook credits uitgeven als iemand van de juryleden wat credits heeft op dat moment.

    Extra
    *We zullen het enorm respecteren als je naamsveranderingen meldt zodat we het gelijk in de lijst en in de (toekomstige) story kunnen aanpassen. Dankjewel!
    *Vragen mogen altijd gesteld worden, op welke manier dan ook en aan welke jurylid dan ook (:

    Opdracht 1

    Opdracht 2
    Iedereen heeft hobby’s - jij ook. Kies er eentje uit waar je een verhaal omheen kan schrijven. Hier ben je verder helemaal vrij om en mag je zelf kiezen hoe je verhaal zal gaan. Vermeld in de inleiding uiteindelijk wat de hobby is wat je in je SA verwerkt hebt. Je hoeft niet aan de juryleden of in het topic te vermelden welke hobby je hebt uitgekozen. Het moet wel een hobby van jezelf zijn!
    Let op: alleen maar onbekende personen

    Maximaal woorden: 3000
    Minimaal woorden: 500

    Deadline: 25 augustus 00:00
    Deadline uitstel vragen: 24 augustus 00:00
    Uitstel tot max 4 dagen na de deadline.



    STORY, NEEM ABO

    [ bericht aangepast op 21 aug 2014 - 21:43 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik zal alle usernames morgen aanpassen


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ik ben best wel benieuwd naar de beoordelingen. Hoe staat het ermee?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ruskow schreef:
    Ik ben best wel benieuwd naar de beoordelingen. Hoe staat het ermee?

    Ik ben bijna klaar (: Ik weet niet hoe het met mijn mede-jurylid zit verder. Ik weet dat die van mij in ieder geval langer duurden, omdat ik veel voor studie te doen had afgelopen twee weken.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Hey :)
    Ik zou graag even laten weten dat ik weer thuis ben, en daarom weer mee kan doen. Maar de inleverdatum is vanavond, ben ik te laat om nog uitstel te vragen? Hoe werkt dat eigenlijk met vakantie?

    Groetjes,
    Truefantasy


    "The difference between genius and stupidity is: Genius has it's limits." - Albert Einstein

    Ik vertrek vanavond op vakantie en kom 2 september weer terug, maar ik heb mijn opdracht al ingeleverd dus dat is normaal geen probleem


    Mhm?

    Niet om te zeuren ofzo, maar hoe zit het ondertussen met de beoordelingen?

    Ik begrijp dat school weer begonnen is, maar ik weet zelf ook uit ervaring dat beoordelingen ook redelijk wat tijd vergen (tenminste die van mij, gezien dat ik ze behoorlijk uitgebreid doe, en misschien in het vervolg nog een tikje uitgebreider, en het is bij mij ook al mis gegaan) en gezien dat de beoordelingen zich alleen nog maar gaan ophopen verder omdat de opdrachten gewoon verder gaan, juist meer tijd gaan vergen. Nou hoeven de beoordelingen echt niet uitgebreid ofzo, hoor. Even kort aanstippen wat een beetje slecht ging, aanstippen wat goed ging. Een beoordeling rond de 100, max 200 woorden is wel genoeg, moet genoeg zijn ;)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Voor mij is school nog niet begonnen, begint aankomende week pas. Echter, afgelopen week had ik een spelweek waarin ik vrijwilliger was, en ja, dat wist ik natuurlijk van tevoren, maar ik wist niet van tevoren dat ik ineens de wedstrijd zou leiden en dat het andere jurylid gewoon niks lijkt te doen. Aangezien het niet mijn wedstrijd is, weet ik dus ook helemaal niet wat ik moet doen. Nou was/ben ik ook nog ziek doordat ik kou heb gevat tijdens het helpen en dat heb ik zo veel mogelijk uitgeziekt, maar het is nog niet helemaal voorbij. Ik denk dus ook niet dat deze wedstrijd nog iets gaat worden, want ik heb de tijd niet. Ik wist van bepaalde periodes dat ik weinig tot geen tijd zou hebben, alleen verwachtte ik toen niet dat Emma ineens de wedstrijd zou overdragen en dat Anne zo goed als niet reageert en ook nergens beoordelingen heeft.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Ben je Belg? Arme meid! zorg maar dat je beter wordt! Ik had al ergens wel verwacht dat deze wedstrijd helaas op niets zou uitdraaien en dat is erg jammer, maar ik verwijt je niets! laat maar iets weten :)


    Mhm?

    Dan lijkt het mij inderdaad beter dat de wedstrijd stop gezet wordt. Als je er geen tijd voor hebt, dan houd het op. Een beetje jammer, ook dat het andere jurylid niet reageert etc.
    Het is voor beide partijen, voor jou en ons deelnemers dus beter deze wedstrijd te stoppen. Het zorgt dan namelijk alleen voor onnodige frustraties en stress.
    Beterschap trouwens!

    [ bericht aangepast op 31 aug 2014 - 17:40 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik had misschien ook kunnen reageren hier, maar ik had al gereageerd op het bericht van Kim volgens mij. (Als het goed is wel) En daarna had ik niets meer ontvangen, dus toen ging ik er eigenlijk vanuit dat het (helaas) gestopt was. Ik ben wel al bezig geweest met beoordelingen, ze zijn alleen nog niet af.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    xLucca schreef:
    Ben je Belg? Arme meid! zorg maar dat je beter wordt! Ik had al ergens wel verwacht dat deze wedstrijd helaas op niets zou uitdraaien en dat is erg jammer, maar ik verwijt je niets! laat maar iets weten :)

    Nee, Nederlander, maar de universiteiten beginnen pas 1 september.

    Dank jullie wel voor de beterschap wensen en ik denk inderdaad dat het ook beter is dat de wedstrijd dan wordt stop gezet. Excuses voor de deelnemers.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Awh, beterschap! Jammer dat de wedstrijd stopt, maar het is nou eenmaal niet anders. Succes met school :)


    "The difference between genius and stupidity is: Genius has it's limits." - Albert Einstein

    Truefantasy schreef:
    Awh, beterschap! Jammer dat de wedstrijd stopt, maar het is nou eenmaal niet anders. Succes met school :)

    Dank je wel, en sorry dat ik niet reageerde op je bericht. Ik was over het algemeen steeds laat thuis, dus ik zag het niet tot vandaag.


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Slotje, omdat de wedstrijd wordt stopgezet door de wedstrijdmaakster.


    Pretty is just a pretty word.