• Ja, omdat ik Misha heette. Ik vertelde een paar mensen dat mijn ongeboren zusje Naomi zou heten en dat ik Misha heet, vroegen ze mij of ik joods was.

    Nou, zijn jullie ooit aangezien voor iets wat je niet bent?

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 17:45 ]


    J'ai une fleur rebelle

    In Turkije zagen mensen mij altijd voor een Engelse aan, omdat ik zo wit ben, en ik op de een of andere manier ook echt zo klink als ik Engels praat (krul)

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 17:39 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Harmonium schreef:
    (...)

    Een vraag blijft een vraag. Je mag daar antwoord op geven, snap je?

    En ik mag me afvragen waarom iemand in godsnaam zou vragen wie er hier allemaal wel eens als Jood is aangezien. Snap je?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    En ik mag me afvragen waarom iemand in godsnaam zou vragen wie er hier allemaal wel eens als Jood is aangezien. Snap je?


    Jahoor. Snap het. Eigenlijk bedoelde ik wie er ooit eens aangezien was voor iets dat hij/zij niet was. Als jood niet voor jou toepasselijk is, dan kan je altijd nog antwoorden, bv. "Ik werd ooit aangezien voor Spanjaard, enz."


    J'ai une fleur rebelle

    Bij mij denken ze vaak dat ik uit Turkije kom, vanwege mijn achternaam.
    Dat is dus ook niet zo.


    Even a white rose has a black shadow.

    Harmonium schreef:
    (...)

    Jahoor. Snap het. Eigenlijk bedoelde ik wie er ooit eens aangezien was voor iets dat hij/zij niet was. Als jood niet voor jou toepasselijk is, dan kan je altijd nog antwoorden, bv. "Ik werd ooit aangezien voor Spanjaard, enz."

    In dat geval zou 'Zijn jullie ooit verward met een andere afkomst' toepasselijker zijn (:


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Bullshit schreef:
    (...)
    In dat geval zou 'Zijn jullie ooit verward met een andere afkomst' toepasselijker zijn (:


    Weet ik. Ik verander het even.


    J'ai une fleur rebelle

    Twee keer zelfs, een keer op een opendag op school werd ik aangezien voor een docent -o,0- (vanwege mijn lengte, ik was toen 12). En een keer in het Kruitvat werd ik gezien als medewerkster aangezien ik ook iets roods aanhad :3

    Mijn vader is al eens aangezien voor een tuinman omdat hij een groene overal aanhad :3

    Edit: op mijn nieuwe school dachte ze eerst dat ik uit Frankrijk kwam... Omdat mijn naam Frans klinkt zeiden ze.

    [ bericht aangepast op 28 nov 2010 - 17:54 ]


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ze denken altijd dat ik een pool ben. xD


    "Ignite, my love. Ignite."

    Amerikaan. Omdat ik met een Amerikaans accent spreek, als ik Engels praat.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Frans. Om een accent ofzo. :'D
    Ik vond dat vreemd want ik heb geen accent.


    All this dampness is damp.

    Ik ben nog nooit voor jood aangezien -en dat gaat ook nooit gebeuren-, maar er is wel één of ander foemp wijf op mijn school dat iedereen voor jood aanziet. Gewoon omdat ze van die zwarte jodenkrullen heeft. :'D En ze is lijkbleek en lelijk -maar daarom ben je nog geen jood-, maar dat moest er even uit, want ik haat haar :Y)


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    Ik ben nog nooit voor jood aangezien -en dat gaat ook nooit gebeuren-, maar er is wel één of ander foemp wijf op mijn school dat iedereen voor jood aanziet. Gewoon omdat ze van die zwarte jodenkrullen heeft. :'D En ze is lijkbleek en lelijk -maar daarom ben je nog geen jood-, maar dat moest er even uit, want ik haat haar :Y)


    Dan denk ik áltijd aan Anne Frank.^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Dan denk ik áltijd aan Anne Frank.^^
    Hoezo? :')


    Only losers can act the way you do

    Ik wordt enkel voor viking aangezien (krul)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik ben nog nooit als jood aangezien (nerd)
    Wel als Italiaanse (krul)


    You and I are the same. Perfect in our own weird way.