• ///

    [ bericht aangepast op 6 juni 2016 - 20:28 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Zelf weet ik het niet maar ik snap jouw mening volkomen.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het wel cool dat je er zo voor durft uit te komen. Zelf twijfel ik verschrikkelijk erg, temeer omdat ik heel erg bang ben om oud te worden. Het liefst zou ik sterven voor mijn dertigste en dan hoef ik hier allemaal niet aan te denken.
    Maar kinderen lijken me af en toe ook wel heel leuk, en als ik ze neem wil ik er het liefst iets van vier.
    Zoals je ziet moet ik hier nog flink over nadenken haha.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik ben het helemaal met je eens en ik denk er bijna hetzelfde over. Een paar jaar geleden twijfelde ik nog, maar nu weet ik zeker dat ik geen kinderen wil. Ik word over het algemeen een 'egoïst' en 'bitch' genoemd als ik erover praat, dus op begrip hoef ik niet te rekenen, maar degenen die me écht kennen, weten dat ik beter geen kinderen kan nemen. Ik heb een hekel aan kinderen.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik zou de optie altijd open houden. Er zijn nog andere manieren om ervoor te zorgen dat je niet zwanger raakt die niet onomkeerbaar zijn. Anyway, jij weet natuurlijk het best hoe zeker je van je zaak bent, dus als je het echt wilt..


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Ik snap best dat mensen geen kinderen willen en ik vind het ook niet meer dan logisch. Sowieso vind ik het belangrijk dat niet iedereen gaat lopen neuken als konijnen en maar kinderen op de wereld blijft zetten omdat ze het zo graag willen, terwijl ze net als jou beter intelligent hadden kunnen zijn en hadden kunnen beseffen dat het helemaal geen goed idee was. Daarbij, je helpt mee om de overbevolking van de wereld tegen te gaan!

    Ikzelf zou waarschijnlijk wel kinderen willen, maar hooguit twee. Misschien eentje van mezelf en eentje geadopteerd, dat moet ik allemaal nog maar zien als het ook echt gebeurd.


    Your make-up is terrible

    Ik wil zelf heel graag twee kinderen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Corday schreef:
    Ik ben het helemaal met je eens en ik denk er bijna hetzelfde over. Een paar jaar geleden twijfelde ik nog, maar nu weet ik zeker dat ik geen kinderen wil. Ik word over het algemeen een 'egoïst' en 'bitch' genoemd als ik erover praat, dus op begrip hoef ik niet te rekenen, maar degenen die me écht kennen, weten dat ik beter geen kinderen kan nemen. Ik heb een hekel aan kinderen.

    Als dan nog zo ben zoals ik nu ben, is het inderdaad verstandiger voor mij om geen kinderen te nemen. Ik vind kinderen op zich wel leuk, maar ik ben zo instabiel als wat. Dus tja :W

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 11:54 ]


    26 - 02 - '16

    Ik ben het zelf ook redelijk eens met je standpunt, zelf wil ik nu ook nog echt geen kinderen in de toekomst. Maar ikzelf denk dan niet perse aan sterilisatie


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Ik snap met je standpunt dat je geen kinderen wilt, maar zelf wil ik ze, later, wel heel graag. c:


    wat was dit ookalweer

    Handles schreef:
    Ik snap best dat mensen geen kinderen willen en ik vind het ook niet meer dan logisch. Sowieso vind ik het belangrijk dat niet iedereen gaat lopen neuken als konijnen en maar kinderen op de wereld blijft zetten omdat ze het zo graag willen, terwijl ze net als jou beter intelligent hadden kunnen zijn en hadden kunnen beseffen dat het helemaal geen goed idee was. Daarbij, je helpt mee om de overbevolking van de wereld tegen te gaan!

    Ikzelf zou waarschijnlijk wel kinderen willen, maar hooguit twee. Misschien eentje van mezelf en eentje geadopteerd, dat moet ik allemaal nog maar zien als het ook echt gebeurd.

    Precies dit, eigenlijk. :v Ik ben een voorstander van 'recyclen'. (cat)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik wil later ook geen kinderen. De gedachte dat zo'n baby in mijn buik groeit en daar ook nog eens uit moet komen, doet mijn maag nu al tollen. Daarbij ben ik erg ambitieus, en kinderen staan nu eenmaal in de weg als je carrière wilt maken. Tenminste, als je -je kinderen niet 24/7 bij een oppas wilt laten. Ik weet dat mensen mij nu misschien egoïstisch zullen vinden, maar ik beslis zelf wat er in mijn leven gebeurd. En als ik van mening ben dat er geen kind in dat plaatje past, dan is dat mijn eigen beslissing, ongeacht of de maatschappij achter mij zal staan of niet.

    [ bericht aangepast op 27 aug 2014 - 12:17 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Moth schreef:
    (...)
    Precies dit, eigenlijk. :v Ik ben een voorstander van 'recyclen'. (cat)


    Ik vind het zelf ook mooi dat zoiets mogelijk is. Ik bedoel, de moeder van het kind heeft enigszins zekerheid dat het kind goed op zal groeien en niet in een fabriek zal komen te werken en als je zelf geen kinderen kan krijgen (bijvoorbeeld) heb je alsnog je kind.


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je vooral zelf moet doen wat je zelf wil en kan. Als je weet dat je het niet kan, hoef je er ook niet aan te beginnen.
    Ik vind het goed dat je er voor uitkomt, maar wow, da's drastisch, in mijn ogen toch :'D. Ik zou nooit ofte nooit denk ik zoiets permanent laten doen, dat idee schrikt me af. Ik denk dat ik er spijt van zou krijgen, ookal zou ik het niet willen. Meestal als iets niet kan of iets niet mag, wil ik het toch wel, dus dat zou nooit een oplossing voor mij zijn :'D. Maar als jij er zo zeker van bent, moet je het vooral doen!=)

    Zelf wil ik heel graag kinderen :3.

    Maar zoals iemand al zei, of iemand kinderen wil of niet, moeten ze zelf weten, daar heeft de rest niets over te zeggen.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik ben op dit moment zwanger en ik zou het niet anders meer kunnen voorstellen. Dit is het mooiste wat me is overkomen en er zijn ook goede kanten aan een kind hebben.

    Maar ik respecteer wel je mening, ik vind het knap dat je er zo durft voor uit te komen. Je moet gewoon doen wat je zelf wilt. Het is jou lichaam, jou leven en niemand anders zou dan ook mogen beslissen in jou plaats.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.