• Op m'n 14e heb ik een wenkbrauw piercing gehad. Na een half jaar was die er uit gescheurd.. -ja auw- Maar nu wil ik 18 december weer een nieuwe laten zetten. Het is al anderhalf jaar geleden dat ie eruit is en ik wil m weer op dezelfde plek.
    Weet iemand of dat kan, als je er al een eerder op die plek hebt gehad?

    Hij is volgens mij ook al volledig dicht gegroeid.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Misschien vragen aan zo'n piercer?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Als ie volledig dichtgegroeid is kan het, maar dat moet je wel echt zeker weten dan, anders gaat het wéér fout. Gewoon even over informeren (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Hij moet echt helemaal dichgegroeit zijn.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    En anders doe je hem toch aan de andere kant..:Y)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Hmm. Je moet het eens vragen aan de piercer,maar er is een reden dat 'ie vorige keer is gescheurd,dus dat kan nu wel opnieuw gebeuren.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ik had hetzelfde voor 3 jaar geleden. Ik had ook een wenkbrauwpiercing. Maar bij mij is die uitgegroeid. En de kans dat die nog eens uitgroeit is groot. Wat het met scheuren is weet ik niet want ik weet niet goed hoe ik dat moet opvatten...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Het kan, ik heb dat ook gehad met mijn lippiercing, en ik heb het opnieuw laten zetten zo ongeveer drie of vier maanden nadat hij eruit was, dus dat kan prima. _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Speaker schreef:
    Het kan, ik heb dat ook gehad met mijn lippiercing, en ik heb het opnieuw laten zetten zo ongeveer drie of vier maanden nadat hij eruit was, dus dat kan prima. _O_

    Maar aan een wenkbrauw hangt een piercing. In een lip hangt die niet echt... Moeilijk om uit te leggen. Dus kans dat wenkbrauwpiercing uitgroeit is groter dan bij een lippiercing!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    reyon schreef:
    Hmm. Je moet het eens vragen aan de piercer,maar er is een reden dat 'ie vorige keer is gescheurd,dus dat kan nu wel opnieuw gebeuren.

    Nja dat was gebeurd omdat ik een pet op had en een jongen steeds die klep naar beneden sloeg, en ja toen was t uiteindelijk raak..


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Fabrique schreef:
    En anders doe je hem toch aan de andere kant..:Y)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Mail een piercer daarover :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij is verteld dat als je een piercing hebt gehad, en je daarna nog een wilt op dezelfde plek het meer pijn doet vanwege het litteken wat er zit. Dus ik zou gewoon langs een shop gaan of eentje mailen.


    My heart can't possibly break when it wasn't even whole to start with.

    Ik had bij mijn oor een knopje eringedrukt, in dat gaatje.
    Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg, maar ik liet hem dichtgroeien en heb hem ook later opnieuw laten schieten.

    Dus ik denk dat het kan.


    Don't dream your life, but live your dream!

    Justmelotte schreef:
    Ik had bij mijn oor een knopje eringedrukt, in dat gaatje.
    Geen idee hoe ik dat voor elkaar kreeg, maar ik liet hem dichtgroeien en heb hem ook later opnieuw laten schieten.

    Dus ik denk dat het kan.

    Had ik ook. Dat knopje bleef er jaren in en op een gegeven moment hebben mn moeder en ik hem eruit gedrukt. Daarna weer laten schieten :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb geen idee, als ik jou was zou ik het gewoon even aan de piercer vragen;)


    Bad decisions make good stories.