• ik ben nu al ff same mej n hele leuke jonge die een beetje ouwer is dan me... maar hij is zo veeleisend.. hij heeft veel aandagt nodeg... maar ik kan hem da ni altij geve.. ik heb ook nog een leve naast hem... hoe moet ik dit aanpakke zonder hem te kwetsen? of zijn er nog mense met dit probleem

    Leg het hem duidelijk uit.


    Your make-up is terrible

    praat eens met hem,en als er niks verandert en jij je aan hem blijft ergeren denk ik niet dat deze relatie veel toekomst heeft.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    -Probeert haar mond te houden over de spellingsfouten :$-

    Zeg het hem gewoon. Eerlijkheid ligt volgens mij nog altijd aan de basis van een relatie ..


    This time i'm ready to run. Escape from the city and follow the sun.

    Ik kende dat probleem. Bij mij ging het uit, daarna hadden we allebei een relatie, maar bleven we toch met elkaar bezig zo af en toe.. En nu hebben we weer een relatie, waarin we allebei geleerd hebben dat we elkaar niet meer moeten claimen en dat we leuke dingen moeten blijven doen.


    Life is hard and then we die

    reyon schreef:
    praat eens met hem,en als er niks verandert en jij je aan hem blijft ergeren denk ik niet dat deze relatie veel toekomst heeft.


    ind xx


    Only those who listen can hear

    XAVI schreef:
    -Probeert haar mond te houden over de spellingsfouten :$-

    Zeg het hem gewoon. Eerlijkheid ligt volgens mij nog altijd aan de basis van een relatie ..


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan