• Ik ben al jaren niet meer verliefd geweest en nu dit!
    Denken jullie dat ik verliefd ben als je de titel leest?
    Hij is best leuk, maar ik ben tegelijkertijd zo onzeker als wat, wat als hij me uitvraagt? Durf ik dat? Hij lijkt echt geïnteresseerd, maar ik ben gewoon zo bang dat ik wat fout doe!

    Ik heb me nog nooit zo gevoeld!
    Tips? En hoe staat het met jullie liefdesleven?


    You are beautiful, you are love.

    jij bent de enige die dat zeker kan weten,maar het is best mogelijk =)
    Wees gewoon jezelf en ga eens iets leuk doen samen.
    Je moet niet bang zijn om iets fout te doen,want je zegt dat hij al geïnteresseerd is in je.


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    jij bent de enige die dat zeker kan weten,maar het is best mogelijk =)
    Wees gewoon jezelf en ga eens iets leuk doen samen.
    Je moet niet bang zijn om iets fout te doen,want je zegt dat hij al geïnteresseerd is in je.


    Tnx voor je advies! ook al denk ik dat ik nooit echt van die onzekerheid af ga komen...


    You are beautiful, you are love.

    Volgens mij ben je inderdaad verliefd ...=D

    Advies probeer kalm en rustig te blijven en vraag hem om eens iets samen te gaan doen ^^

    Whaa ik ben erg want ik heb het zelfde probleem maar durf het zelf niet te doen :X


    You make my life perfect ! <3

    Alleen jijzelf kan weten of je verliefd bent. Gewoon rustig blijven en jezelf wezen, dan komt het allemaal goed.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Alleen jijzelf kan weten of je verliefd bent. Gewoon rustig blijven en jezelf wezen, dan komt het allemaal goed.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Don't worrie, de meeste jongens vind het juist schattig als een meisje zo onzeker is ;3
    Zelf heb ik zojuist de naam ontdekt van die jongen die naast me zat in de ProefWerkWeek, ik dacht eerst Max of Stijn, toen raakte ik in paniek omdat ik dacht dat het Joep was en dat vind ik dus een honden-/kattennaam blijkt het Barres te zijn :9~

    Komt goed. Het gaat wel weer over, je moet gewoon van de momenten genieten dat hij bij je is en niet bang zijn dat je iets fout doet. Want als je iets fout doet en hij houd van je, dan zou hij het je moeten vergeven.. Als 'ie dan stom begint te doen, dan weet je dat hij je niet leuk vind.

    En ik ben ook verliefd :Y) Jaja, alleen ik zie hem pas weer in januari op het atletiekveld :'(


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    I think so :]
    Echt tips heb ik niet, aangezien je al met hem omgaat :']

    Ik heb geen liefdesleven.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb geen tips


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Qlimax schreef:
    Alleen jijzelf kan weten of je verliefd bent. Gewoon rustig blijven en jezelf wezen, dan komt het allemaal goed.


    They fell in love, didn't they?