• Hoeveel een mens kan onthouden :'D
    Ik bedoel: ik ken de songtekst van liedjes uit 2004 nog ô.o
    En naast al die liedjes, onthou je ook het meeste van je schoolwerk en je herinneren en ga zo maar door.
    Best gek eigenlijk.
    En nutteloos dat ik het meld :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Lol haha, ik onthoud zoveel behalve school.


    Your make-up is terrible

    Ik onthoud ook veel onzinnige dingen. Vooral kleine details uit leesboeken enzo xD


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik onthoud altijd dingen die niet belangrijk zijn, en als iets belangrijk is vergeet ik het juist wél (cat)


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    ik heb een geheugen van een zeef(cat)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    NikkiPedia schreef:
    Lol haha, ik onthoud zoveel behalve school.

    Haha ja, dat zakt natuurlijk wel veel sneller weg dan de leuke dingen. (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Romances schreef:
    Ik onthoud altijd dingen die niet belangrijk zijn, en als iets belangrijk is vergeet ik het juist wél (cat)

    Ik onthoud alleen onzinnige dingen.


    I'm just a little girl in a big mean world.

    Romances schreef:
    Ik onthoud altijd dingen die niet belangrijk zijn, en als iets belangrijk is vergeet ik het juist wél (cat)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ja, vooral hoeveel onzin mensen onthouden. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Als het niet zo zou zijn, zouden we ons niets herinneren, ook niet met behulp van foto's of dergelijke, en zeg nou zelf: dat is toch heel erg stom? (krul)


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    Ik vind het eigenlijk niet zo gek. Als het niet zo zou zijn, zouden we ons niets herinneren, ook niet met behulp van foto's of dergelijke, en zeg nou zelf: dat is toch heel erg stom? (krul)

    Toch vind ik het koel dat alles zo lang blijft hangen. Ook van die mini onbelangrijke dingen ô.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    NikkiPedia schreef:
    Lol haha, ik onthoud zoveel behalve school.


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Ik onhoud ook altijd van alles! Niet normaal! Van boeken tot gesprekken van plaatjes tot echte dingen. Van song teksten tot gedicht xD


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    dan moet je nagaan dat het menselijk geheugen ten opzichte van vroeger is verminderd (cat)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    reyon schreef:
    dan moet je nagaan dat het menselijk geheugen ten opzichte van vroeger is verminderd (cat)


    dus de holbewoners onthielden meer o-O lache...


    Maar, ik vind et juist grappig dat ik please don't stop the music al 2 jaar niej had gehoord.. en ik luister hem pas en ik kon hem helemaal mee zingen =P


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you