• Jajajaja, wat houden we er toch van.

    Dit jaar houden we een soort kerstfeest, zeg maar, met de klas. Iedereen moest een naam trekken en voor die persoon moet je dan een cadeau kopen. Ik dacht nog in mezelf: als ik maar niet één van die twee jongens trek of zij mij. En je raadt het al: ik heb één van die twee jongens getrokken en de andere heeft mij. Haha. Dom. Zéér dom.

    Nog iemand die zoveel houdt van de humor van het leven?


    Only losers can act the way you do

    Somnium schreef:
    (...)Ken je dat woord niet? :'D Euhm, debiel, misschien?

    Ja, debiel ken ik wel haha :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Somnium schreef:
    (...)Ken je dat woord niet? :'D Euhm, debiel, misschien?

    In Nederland betekent schraal dat je een nogal droge plek op je huid hebt. Bijvoorbeelde schrale lippen. Dan heb je van die gebarsten lippen met velletjes enzo.(krul)


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Rosyln schreef:
    (...)
    In Nederland betekent schraal dat je een nogal droge plek op je huid hebt. Bijvoorbeelde schrale lippen. Dan heb je van die gebarsten lippen met velletjes enzo.(krul)

    Daar kan ik op dit moment wel over mee praten, ja (cat)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Rosyln schreef:
    (...)
    In Nederland betekent schraal dat je een nogal droge plek op je huid hebt. Bijvoorbeelde schrale lippen. Dan heb je van die gebarsten lippen met velletjes enzo.(krul)
    Ja, daar gebruiken we het onder andere ook voor. (':

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 16:51 ]


    Only losers can act the way you do

    Hanoena schreef:
    Ik irriteer me op dit moment aan mijn broertje van 5. En zijn oh zo leuk vriend, die hier met autootje zitten te spelen, die elke keer zin naam raar uitspreekt. Geldt dat ook als humor?

    Oh, dat heb ik nu op mijn sportvereniging. Bij mijn trainingen zijn een stel jongere kinderen bij gekomen (het is niet arbeidsgerelateerd, maar een teamsport met alle leeftijden). En ik heet Ilja. Gaan ze dat Il uitspreken aals 'iewl' en dan -ja >.< Heel irritant. Ik weet wat je voelt :3

    ON: Haha, ik vind het stiekem wel heel grappig. Dat zal je altijd zien als je dat vantevoren denkt.
    Bij ons op school komen die leraren vaak best wel laat en pas na de 2de bel (de 1ste bel is dat we naar onze lokalen gaan en de 2de is de uiterlijke tijd dat we mogen aankomen. Bij latere aankomst moeten we een telaat briefje halen) en dan komt net het punt dat je denkt: 'oh, de leraar is er niet, misschien valt het wel uit!' En dan komt die leraar aanlopen --'


    To live would be an awfully big adventure

    Square schreef:
    Aw, arme jij. ):


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Daarom moet je dat ook nooit gaan denken, want dan gebeurt het ook!:P


    What can I do?

    Rosyln schreef:
    Karma!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.