• Dat vraag ik me af.
    Want mijn puree deze avond was zo warm en ik dacht voor een moment dat mijn slokdarm zou verbranden.
    Dus zou dat kunnen?

    Mijn tong heb ik trouwens verbrand aan de puree. Maar het was lekker. :Y)

    Moest het kunnen: het zou wel grillig en pijnlijk zijn als dat gebeurt.

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 23:37 ]

    Denk het niet


    "Ignite, my love. Ignite."

    Volgens mij had ik ooit ergens gelezen dat je inderdaad je slokdarm kan verbranden, maar ik weet niet hoe of wat. Maar het was niet van de puree, haha.

    Ja, maar ik denk niet daardoor.
    Ik moest pillen nemen tegen pijn in m'n knie maar die mochten niet voorgeschreven worden voor adolescenten (en ik was 15) dus kreeg ik last van maagsappen die weer omhoog kwamen en mijn slokdarm verschroeiden/verbranden.
    Hoera >.<
    Ik heb er pilletjes voor gekregen en toen ging het gelukkig weg, maar als ik nu stresy momenten heb krijg ik het terug.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Puree bah!
    Maar ik weet niet of dat kan


    the world is filled with people that we dont understand

    Ik neem aan van niet.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Haha kind toch. Je was vast weer te gulzig!


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Vast wel, als het maar warm genoeg is :] Of je moet wat met zoutzuur gaan uitproberen, maar dat is niet aan te raden.


    No growth of the heart is ever a waste

    Volgens mij kan dat wel. Maar dat gaat als het goed is heel erg langzaam. Hij kan verschroeien als je pure alcohol drinkt, maar ik neem aan dat je dat niet doet...


    Nothing lasts forever, for all good things it's true. I'd rather trade it all, while somehow saving you.

    Wel als je chemische stoffen gaat drinken/eten :'D En inderdaad met pure alcohol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een paar dage gelede men tong verbrand van warme chocolademelk ik heb 2 dagen zeer gehad en men tong stond vol witte puntjes, maar ik denk ni echt da je slokdarm kan verschroeien door drinken of eten.
    Eerder door als je een giftig product inslikt..


    Stop wishing, Start doing..

    Desecrate schreef:
    Wel als je chemische stoffen gaat drinken/eten :'D En inderdaad met pure alcohol.
    En alcohol is dan weer chemisch. Wat is de chemie toch een prachtvak. ^^


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ja het kan :)
    ook door het drinken van chemische producten :')

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 20:44 ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wil je je slokdarm laten doorbranden? Drink dan accuzuur, de dood is een mogelijk bijeffect.

    Door chemische dingen kan je slokdarm verschroeien. Daarom is het altijd heel gevaarlijk als je daarna moet overgeven. Want je slokdarm is dan al beschadigd, en omdat het weer langs je slokdarm komt is het nog gevaarlijker. Tot zover mijn ehbo les van vandaag :')


    it's so empty living behind these castle walls

    Passerby schreef:
    (...)En alcohol is dan weer chemisch. Wat is de chemie toch een prachtvak. ^^

    Ik bedoelde er ook alleen mee te zeggen dat je van niet pure alcohol niet dood kunt gaan :'D op die manier dan

    [ bericht aangepast op 22 dec 2010 - 22:07 ]


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.