• Dat Reject een hekel heeft aan sneeuw.
    OOOOWH jha...ik haat het :')
    of toch met momenten...
    Sneeuw is koud, nat en als het dan ook nog eens gevroren heeft, is het levensgevaarlijk :')
    Ik val bijna met elke stap dat ik doe :D
    Maar langst de andere kant is het erg leuk om mee te gooien :D
    Dus conclusie; Reject is niet dol op sneeuw...
    Is er iemand het hier met me eens?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Ik ben het enorm met je eens :'D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Nee. Ik heb nergens zo'n verschrikkelijk hekel aan als aan sneeuw. Ik haat het. De kou die het meebrengt, het vallen, alleen kutschoenen aankunnen en de sneeuwballen die ik om me oren krijg. Geds. Nee, bah.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    De enige twee dingen die ik jammer vind aan sneeuw: Uggs aanmoeten en wanneer het dooit, het in een vieze, natte, koude brij verandert.


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Reticent schreef:
    Ik ben vanmiddag keihard onderuit gegaan met mijn fiets, dus ja. Ik haat sneeuw. Tevens is het me veel te koud.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik ben het met je eens reject ik haat het ook grr...

    Maar ik vind het wel mooi om te zien als ik binnen zit xD


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sneeuw vind ik leuk als ik niet ergens heen moet dus er van kan genieten/binnen zitten. Maar als ik moet fietsen... x_x Of als het ijs wordt op de weg, jak.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Poseidon schreef:
    Nee, ik vind sneeuw geweldig.


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ik haat niet alleen sneeuw, maar de winter in het algemeen op de feestdagen na. Het is dan veel te koud. Als het aan mij ligt dan is het 't hele jaar door 20 graden :3 -zomer mens-


    To live would be an awfully big adventure

    Annissa schreef:
    Ik houd alleen van sneeuw als ik binnen ben. Anders heb ik er een schijthekel aan.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]