• [ bericht aangepast op 5 mei 2014 - 23:29 ]


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Het is maar net wat je wil delen op een publieke site denk ik.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Zo, dat zal dan wel een opluchting zijn geweest. Gelukkig maar.


    Tijd voor koffie.

    Ik ben gelukkig maximaal 1 a 2 dagen te laat...dus ja...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Deilia schreef:
    Het is maar net wat je wil delen op een publieke site denk ik.
    Ik moest het ergens kwijt, lol, bedankt.


    Always be yourself; Unless you can be Pikachu. Always be Pikachu.

    Dusja, ik heb een week lang paranoïde en bang rondgelopen en ik heb niets tegen hem durven te zeggen tot zaterdag en nu vandaag heb ik gelukkig mijn periode!

    Je mag niet zo stressen! Van stress blijft die ook langer weg, dus als je paranoïde gaat rondlopen blijven die vast ook langer weg :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    SherIock schreef:
    Zo, dat zal dan wel een opluchting zijn geweest. Gelukkig maar.


    26 - 02 - '16

    Een plaatje van wat je gemist hebt!



    Goh, studie geneeskunde begint vruchten af te werpen: Ik kan rustig gifjes van kotsende babies bekijken en eentje uitzoeken terwijl ik een broodje eet 8D


    quidquid excusatio prandium pro

    Euhm, fijn voor je. :p

    Mijn rijexamen in augustus. Ik had me de hel voorgesteld, maar het viel nog wel mee.


    Take me to wonderland

    SherIock schreef:
    Zo, dat zal dan wel een opluchting zijn geweest. Gelukkig maar.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Deilia schreef:
    Het is maar net wat je wil delen op een publieke site denk ik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SherIock schreef:
    Zo, dat zal dan wel een opluchting zijn geweest. Gelukkig maar.

    + ik snap waar je vandaan komt. Paranoia als het om je periode gaat, is helemaal geen pretje.


    -

    Okammy schreef:
    Een plaatje van wat je gemist hebt!



    Goh, studie geneeskunde begint vruchten af te werpen: Ik kan rustig gifjes van kotsende babies bekijken en eentje uitzoeken terwijl ik een broodje eet 8D

    Oh god...Moest dat echt? :')

    In ieder geval kan ik er best inkomen dat je opgelucht bent.
    Ik zou waarschijnlijk ook in paniek zijn, ik bedoel maar...Een kind is echt een hele grote verantwoordelijkheid.
    No thanks, ik zal het dan wel bij huisdieren houden, lol. :W


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Okammy schreef:
    Een plaatje van wat je gemist hebt!



    Goh, studie geneeskunde begint vruchten af te werpen: Ik kan rustig gifjes van kotsende babies bekijken en eentje uitzoeken terwijl ik een broodje eet 8D

    Gehe en dan helemaal als je ze vast houdt net nadat je de fles hebt gegeven en ze zo'n lading tussen je borsten werpen... i've been there, en zeker niet eenmalig :'D

    Maar ik snap dus zeker wel dat het een enorme opluchting kan zijn om je regels te krijgen (flower)


    “If you can smile when things go wrong, you have someone in mind to blame.”

    Ehm tsja, zo heb ik ook de morning after pil moeten halen. Maar om daar nou een topic over te openen. :')


    ars moriendi

    Goed dat het er wel is! Ik ben altijd héél onregelmatig, dus ik ben eigenlijk al gestopt met bijhouden wanneer het de vorige keer was. Dus ja, geen stress voor mij. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.