• Nu denken jullie vast: Onooh, wéer een sneeuwtoppic. > Inderdaad.

    Ik heb redenlijk veel jongens als vrienden. En jongens zijn niet de allerrustigste wezens op aarde, zoals jullie weten. Nu, ze zijn helemaal blij 'Jippy Yeey', dat het sneeuwt. Ik haat sneeuw. Koud & nat, wat is er leuk aan? Enkel als je binnen zit geniet je er nog een beetje van, met een tas chocomel en de kachel aan. Maar nee, verder is het niets voor mij.

    Ik moest vandaag wel 7 keer -ofzo?- sneeuw happen. -.- Ze vinden het namenlijk geweldig als ze me horen krijsen, en ze weten dat ik niets terug doe. Dus iedereen koos míj als slachtoffer. Serieus, dit keer deed het écht pijn. Ik kon er niet mee lachen en had zelfs zin om naar de leerlingenbegeleider te stappen voor mijn eigen vrienden. Ghehe, nu zit ik lekker binnen met mijn supergigagrote pantoffels. : D

    Jullie ook slachtoffer?

    [ bericht aangepast op 1 dec 2010 - 19:09 ]


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Je hebt inderdaad gelijk als het sneeuwt jongens worden dan helemaal gek omdat er bevroren water uit de lucht komt vallen
    maar daarom zit ik lekker altijd binnen want ik haat sneeuw :9~


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Nope. Blijf gewoon lekker binnen. En er ligt nu weer heel weinig, dus ja.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik was ook slachtoffer dinsdag. We gaan normaal gezien met onze fietsen naar de zaal waar we gym hebben, maar door de sneeuw en het ijs was het te gevaarlijk dus moesten we wandelen. We hebben gewoon een sneeuwballen gevecht gehouden en omdat ik het enigste meisje was dat meedeed, was het plotseling allemaal op mij, dus heb ik enkele sneeuwballen in mijn gezicht gekregen. Uiteraard heb ik ze teruggepakt :')
    Maar ik snap dat je het vervelend vind!


    Olive

    Rosyln schreef:
    Nope. Blijf gewoon lekker binnen. En er ligt nu weer heel weinig, dus ja.


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Haha, same here! Mijn vrienden lieten mijn hoofd wel 14 keer met de sneeuw in contact komen.

    Mijn broer heeft gisteren zelfs Binnen een sneeuwbal op mij gegooit.
    Gelukkig miste hij :')


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Eros schreef:
    Je hebt inderdaad gelijk als het sneeuwt jongens worden dan helemaal gek omdat er bevroren water uit de lucht komt vallen
    maar daarom zit ik lekker altijd binnen want ik haat sneeuw :9~


    They fell in love, didn't they?

    een jonge uit mijn klas eerst is tie getackelt dan is er sneeuw zandt geoooit toen geschopt en geslagen en toen een bijna ijsbal in zijn gezicht geslagen 0o


    Shoganai i ne~

    zo vaak, maar ik sla terug. (krul)


    Life is a beautiful struggle

    De moeder van mijn vriendin zei altijd: Een man is pas volwassen na z'n 40ste, en zelfs dan nog niet.


    it's so empty living behind these castle walls

    Ikke ziek zijn Dus lekker binne bij vuur zijn xD

    Nee, mijn vrienden zijn die hyperfase ontgroeid gelukkig (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Dan moet je met ijsballen terug gaan gooien (duivel)

    De jongens op mijn school maakten vorig jaar een bijna drie meter hoge penis van sneeuw. En ja, inclusief scrotum 8]
    Maar toen kwam de decaan en die stelde het niet zo op prijs. God, ik heb me een breuk gelachen :'D


    No growth of the heart is ever a waste

    Sniper schreef:
    Dan moet je met ijsballen terug gaan gooien (duivel)

    De jongens op mijn school maakten vorig jaar een bijna drie meter hoge penis van sneeuw. En ja, inclusief scrotum 8]
    Maar toen kwam de decaan en die stelde het niet zo op prijs. God, ik heb me een breuk gelachen :'D

    Dat staat er dit jaar naast de steenweg bij ons. _O_


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Rosyln schreef:
    Nope. Blijf gewoon lekker binnen. En er ligt nu weer heel weinig, dus ja.


    Hope goes lost but never dies.