• Denk je een leuk vriendje te hebben, die wel 100 km van je af woont, maar waar je niks om geeft. Weet je vriendin hem te achterhalen, en kom je erachter dat alles nep was. En je vriendje niet degeen is die je denkt, maar gewoon een meisje.
    -ik had hem niet in het echt gezien. maar damn wat vond ik hem leuk.
    -nee ik ben niet lesbie.
    -ik moet me nu er maar overheen zetten.
    -ik kende hem van internet.
    -ik kende hem 3 maanden, en had anderhalve maand met hem.
    -ik had hem/haar op de webcam gezien, ze had haar haren in een justin bieber look gedaan, het was niet mogelijk om te zien dat het een meisje was. echt niet.
    -ook met bellen was het echt een jongensstem, gewoon haar eigen stem.

    heeft iemand dit ook meegemaakt ofzo?

    [ bericht aangepast op 2 dec 2010 - 13:05 ]


    Smile and live.

    Weer wat geleerd: Neem niet verkering met iemand die je niet persoonlijk kent


    "Ignite, my love. Ignite."

    Wooow das wel vet lullig o.O
    En echt raar van dat meisje :l


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is het gevaar van internetverkering.


    Life is hard and then we die

    Herolicious schreef:
    Wooow das wel vet lullig o.O
    En echt raar van dat meisje :l


    ja, en het gekke is; ik heb nachtenlang gebeld -waardoor mijn telefoonrekening ook opliep tot 250 euro.-
    en we camde best vaak, maar dan had ze haar haren in zo'n justin bieber look gedaan. ik zag echt niet dat het een meisje was.


    Smile and live.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    ja, en het gekke is; ik heb nachtenlang gebeld -waardoor mijn telefoonrekening ook opliep tot 250 euro.-
    en we camde best vaak, maar dan had ze haar haren in zo'n justin bieber look gedaan. ik zag echt niet dat het een meisje was.

    W-Wat?
    Dat gaat we erg ver o.O
    Maar, hoorde je niet dat het een meisje was dan?


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Dat is echt heel erg voor je.. Maar ja dat is het ook het gevaar van internet. Niet rot bedoelt hoor.. Ik vind het harstikke erg voor je.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    ik heb nu met iemand die ik via internet ken, en ik weet gewoon bijna zeker dat hij gewoon een jongen is.
    ik heb al 2,5 maanden met hem haha.
    en ik zou hem morgen ontmoeten maar dat mag niet van mn ma, dus dan zie ik hem pas bij mn bday.
    én als hij nep zou zijn zou ik dat meisje gewoon opzoeken en fxcking hard slaan.

    -- ik vond vroeger iemand leuk die ik via internet kon en ja ik had gecamt met hem - het was gewoon een jongen op de cam - en ineens bam, waren het 3 meiden die me in de zeik hadden genomen. ik was echt fxcking pissed op hun.

    maar meisje, veel succes met je eroverheen zetten.(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)


    Smiling but close to tears.

    Herolicious schreef:
    (...)
    W-Wat?
    Dat gaat we erg ver o.O
    Maar, hoorde je niet dat het een meisje was dan?


    Nee, dat hoorde je echt niet. het was echt een jongensstem.
    Alleen het lachje was wel erg meisjesachtig, maarja als je zo iemand leuk vind. dat je dat wel cute.


    Smile and live.

    Dat is pas weird ;x

    Bieberiffic schreef:
    ik heb nu met iemand die ik via internet ken, en ik weet gewoon bijna zeker dat hij gewoon een jongen is.
    ik heb al 2,5 maanden met hem haha.
    en ik zou hem morgen ontmoeten maar dat mag niet van mn ma, dus dan zie ik hem pas bij mn bday.
    én als hij nep zou zijn zou ik dat meisje gewoon opzoeken en fxcking hard slaan.

    -- ik vond vroeger iemand leuk die ik via internet kon en ja ik had gecamt met hem - het was gewoon een jongen op de cam - en ineens bam, waren het 3 meiden die me in de zeik hadden genomen. ik was echt fxcking pissed op hun.

    maar meisje, veel succes met je eroverheen zetten.(flower)(flower)(flower)(flower)(flower)


    dat is ook gemeen! & bedanktt. :$


    Smile and live.

    Wow, apart! Voortaan eerst iemand in real life leren kennen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Qlimax schreef:
    Wow, apart! Voortaan eerst iemand in real life leren kennen.


    hoeft niet perse..


    Smiling but close to tears.

    beliebuuwr schreef:
    (...)

    Nee, dat hoorde je echt niet. het was echt een jongensstem.
    Alleen het lachje was wel erg meisjesachtig, maarja als je zo iemand leuk vind. dat je dat wel cute.

    Oh my gawd o.o
    Dit is gewoon te raar voor woorden. Niet negatief tegenover jou hoor (;


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het een beetje vies
    sorry :X


    I'm the Lizard King, I can do anything!

    mine schreef:
    Weer wat geleerd: Neem niet verkering met iemand die je niet persoonlijk kent


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.