• Na de kerstvakantie moeten we met godsdienst een heel groot groepswerk doen, over verschillende culturen en godsdiensten. Er waren 6 keuzes en je moest op een blaadje schrijven welke je het liefste en het minst graag deed (van 1 tot 6).

    De keuzes waren:
    Christendom
    Jodendom
    Islam
    Hindoeïsme
    Boeddhisme
    Paranormaal, lolololol. :'DD

    Maar dus, ik had paranormaal op nummer 1 geschreven omdat het -ook al vind ik het bullshit en vind ik de mensen die denken dat ze helderziend zijn crap- niet echt met godsdienst te maken had, zeg maar. (':

    En nu vrees ik dat ik in het groepje ga zitten bij een niet zo leuk meisje (ik wil liever geen forumban) omdat ze zelf geesten ziet en beweert dat ze paranormaal is. Pff, echt stom, ik had me eerder moeten bedenken, want ik kan echt niet met haar overweg. :'DD


    Only losers can act the way you do

    jah,kijk,,ik vind niet dat je je eigen keuzes en dromen -zelfs al gaat het dan maar over een groepswerk- moet laten afhangen van andere mensen hoor =)
    Succes!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Ghehehe, misschien heb je dat juist wel gekozen, om bij haar terrecht te komen omdat je veel van de situatie kunt leren :Y). Succes iig!


    Wie du mir, so ich dir.

    hehe ik weet meteen over wie je het hebt xd


    I live for the applause, you will die for it.

    KirstenSnaps schreef:
    Ghehehe, misschien heb je dat juist wel gekozen, om bij haar terrecht te komen omdat je veel van de situatie kunt leren :Y). Succes iig!
    Nee, dat vooral niet. Echt niet. Zij kraamt gewoon onzin uit, dat weet iedereen. Ze beweerde gisteren nog dat ze naar de psychiatrische instelling zou moeten als haar mama het zou weten. Daar beaamt ze dus alleen maar mee dat ze een beetje gestoord is, lol. (':

    Maar toch bedankt. :3

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 21:45 ]


    Only losers can act the way you do

    Kikkeli schreef:
    hehe ik weet meteen over wie je het hebt xd
    Thehehe, who else (krul)


    Only losers can act the way you do