• Ja, je leest het goed. Emoe. Die struisvogel-beesten. Mijn vriendin -die is naar Brabant verhuist, lang verhaal- heeft dus op haar nieuwe school van die races dat je gewoon serieus op die beesten moet rijden. Echt idioot, maar okee.

    Maar dit jaar lag er teveel sneeuw, dus konden die beesten niet komen. Moesten ze dus blijkbaar in dit soort pakken gaan lopen en dan de vogeltjesdans gaan doen. WEET JE HOE GENIUS :'D Ik lag een half uur lang dubbel man, srsly. (krul)


    Hope goes lost but never dies.

    Hahahaha wtf XD


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Oh my gawd(krul)
    Dat wil ik hier ook! :3


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    OMYGOD. -plat-


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    whahaha xD
    men mentor liep laatst in zon pak dr de sgool (en buite) hoe vr sgut kun je zijn xD


    Only those who listen can hear

    met die dingen zie je heel veel mensen met carneval lopen in noord brabant/belgie :P


    My heart is yours and so am I

    DamonsxPast schreef:
    whahaha xD
    men mentor liep laatst in zon pak dr de sgool (en buite) hoe vr sgut kun je zijn xD

    neejoh. SERIEUS? o.o


    Hope goes lost but never dies.

    Ik weet mijn carnavalskostuum voor 2011 al, hahaha :'D


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Mijn moeder heeft trouwens een keer een struisvogel gezien die aan de kant van de weg stond. Zij lachend: 'Haha, kijk een struisvogel!'
    -1 minuut later- 'WTF EEN STRUISVOGEL?'

    Die beesten worden hier ergens in de buurt gehouden, en er waren er een aantal ontsnapt, lol.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    HAHAHA, dat pak _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Haha. Zálig!


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    Desecrate schreef:
    Mijn moeder heeft trouwens een keer een struisvogel gezien die aan de kant van de weg stond. Zij lachend: 'Haha, kijk een struisvogel!'
    -1 minuut later- 'WTF EEN STRUISVOGEL?'

    Die beesten worden hier ergens in de buurt gehouden, en er waren er een aantal ontsnapt, lol.

    Fucking genius, die beesten zijn echt vet. Maar je laat je leerlingen daar toch niet in lopen man, hoe bedoel je slavendrijvers :'D


    Hope goes lost but never dies.

    Je weet toch dat die beesten je hart eruit kunnen rukken hé? :'DD

    [ bericht aangepast op 3 dec 2010 - 22:36 ]


    Only losers can act the way you do

    HAHAHAHA


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Speaker schreef:
    OMYGOD. -plat-


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.