• Nou ik heb dus net mijn legging met van die doorzichtige nagellak gelakt,bij die dingen die kapot gaan bij mijn legging(Ja heb ik gelezen) en plakt mijn legging dus aan mijn benen vast x'D wat moet ik nou doen?O:


    Hopelijk begrijpen jullie het nog¬¬'


    Lalalalalalalala.

    :')
    slimm,
    je moet gewoon
    er nagelak remover overheen gooien,
    en dan nog een keer proberen ofzo.
    x3

    Zoiets moet je ook doen als je de legging nog niet aan hebt. Leg dan wel even je hand onder de ladder, anders plakken beide kanten van de legging aan elkaar >.<
    En dan natuurlijk niet je hajnd eronder houden terwijl het droogt, dan plakt het weer aan je hand ¬¬


    Bored.

    whahahahaha dan is heel mijn legging dood als ik dat doe x]


    Lalalalalalalala.

    ja ik begrijp het.. maar je bent niet erg slim geweest je had natuurlijk eerst die nagellak moeten laten drogen.. je kunt hem het beste uit doen en er papier tussen leggen zodat de legging straks niet aan elkaar plakt..


    Je moet worden wie je bent.

    Zoiets moet je ook doen als je de legging nog niet aan hebt. Leg dan wel even je hand onder de ladder, anders plakken beide kanten van de legging aan elkaar >.<


    Slim van mij x'D


    Lalalalalalalala.

    whahahahaha dan is heel mijn legging dood als ik dat doe x]

    Dan zit er maar 1 ding op x'] SHOPPEN!


    Bored.

    ja ik begrijp het.. maar je bent niet erg slim geweest je had natuurlijk eerst die nagellak moeten laten drogen.. je kunt hem het beste uit doen en er papier tussen leggen zodat de legging straks niet aan elkaar plakt..


    Ja ik ben ook echt zó slim¬¬' echt volgens mij zit ik nog in mijn babytijd x'D


    Lalalalalalalala.

    (...)
    Dan zit er maar 1 ding op x'] SHOPPEN!


    Yay x3

    weer een goede reden om met mijn moeder/vader de stad in te gaan&nog 100 andere kledingstukken krijgen x'D


    Lalalalalalalala.

    :') oei,vraag het anders eens aan je ouders


    I need you like a heart needs a beat

    (...)
    Yay x3
    weer een goede reden om met mijn moeder/vader de stad in te gaan&nog 100 andere kledingstukken krijgen x'D

    Idd ^^


    Bored.

    :') oei,vraag het anders eens aan je ouders


    Ja mijn vader weet ook zo veel van leggings af,hij loopt er iedere dag in x'D


    Lalalalalalalala.

    oplossing: schaartje? :P