• Foto van moi: Fotoboek:Y)
    Naam: Christa
    Leeftijd: Ben geboren op 18 maart 1995, dus als je rekent kom je op 13 uit:P
    Woonplaats: Alphen aan den Rijn/My own little Dreamworld
    Kort iets over mezelf: Euhm nou haaaii xD Mijn naam leeftijd etc. kan je lekker hierboven lezen:P Me luvs gefuckt inglish en gek doen (: En dan doe ik gekke dingen als: met twee vriendinnen, in pyjama in het kanaal springen (: of Met feesthoedje op door de stad huppelen:P En zomaar eens keihard gillen is ook wel leuk. Ik ben verslaafd aan muziek x3 Enne euhm... Mijn lievelingskleur is groen, me hates school >< En euhm... Maisa is mijn medecoolerd =D Enne, ik hou van schrijven, lezen, en ik heb meer dan 115 boeken in mn kast staan:Y) binnenkort krijg ik eigen computer:D jippie >< en... euhm... Byee ofsoxD

    Stand alones: Die van mij ;o? Okeej die van mij >< Don't leave me here on my own, My life is just a Hell, Bye bye my beautiful, How to save a life, It's too late to apologize [Adia], It's too late to apologize [Alyssa], Verscheurd vanbinnen, Breek brak gebroken, Break broke broken, What if I had never let you go, Why?, Jij bent mijn engel voor één dag, It's not my fault!, There's no other way when it comes to the truth, Oneindig zal het zijn, en om niet te vergeten ook nog An deiner seite [woow dat zijn er veel 0.o]
    Fanfictions: Veel van die SA's hierboven, en In Love With Bill en I dream about you all the time.

    Lopend verhaal: I dream about you all the time en Apeneend ¤*Miniserie*¤


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.