• Ja ik ga denk ik echt stoppen hoor,want ik kan niet eens verhalen meer ontwerpen.Ik kan niet eens GB berichten versturen,ik krijg ALWEER geen mails,ik kan geen PB's versturen.Q. is sloom,Q. ligt er vaak uit,die awards zijn kut.Ik kan geen reacties meer plaatsen op series.En daar ben ik dus boos om!


    Als je niet wilt dat ik ga,nou dan zul je daar heel veel aan moeten doen...


    Lalalalalalalala.

    Ik maak er even een.. Wacht even..


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    En dan moeten we gewoon iedereen overhalen zn naam neer te zetten.. En dan maar afwachten.


    GOOD IDEA ik doe cker mee **


    A. ikmisje.

    Ik word er egt gek van! Er is denk ik maar een oplossing en dat is de shoutbox en de awards de deur uit wereken..

    Nog netjes gzegd want nu effe in mijn taal: Shoutbos en Awards moet opflikkeren.

    Ik maak er even een.. Wacht even..


    Keejj x


    A. ikmisje.

    ik doe mee!
    gij bent veel te cool om weg te gaan


    I need you like a heart needs a beat

    Jammer dat je stopt alleen ik kan het heel goed begrijpen dat je stopt.'

    IK DOE MEE!
    x

    sayXkiss is bzg er 1 aant maken xx


    A. ikmisje.

    (...)
    Nog netjes gzegd want nu effe in mijn taal: Shoutbos en Awards moet opflikkeren.



    In mijn taal: Die vieze domme tyfus awards en die fucking debiele kut shoutbox moeten hier fucking snel op flikkeren,want het is ronduit kut


    Lalalalalalalala.

    Okee er is er 1!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    (...)


    In mijn taal: Die vieze domme tyfus awards en die fucking debiele kut shoutbox moeten hier fucking snel op flikkeren,want het is ronduit kut

    Inderdaad,Ik wet eigenlijk ook niet wat ik hier nog doe
    - Er zijn bijna alleen maar Tokio-Hotel series en dat vind ik niet leuk wnat iets anders is ook leuk.
    - Quizlet is sloom
    - Ik kan bijna geen Privé berichten meer sturen
    - Haat aan de Awards.
    - Haat aan de Shoutbox-Groepjes

    ik vraag me af waarvoor die shoutbox er is das toch voor niets nodig en die awards vindk al eve dom (puh)

    Okee er is er 1!


    ik heb gereageerd **


    A. ikmisje.

    Wil er iemand een lijst maken met alles dat het niet meer doet? Dan zet ik dat erbij!


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Ik heb een lijstje gemaakt^^


    Lalalalalalalala.