• wat voor sieraden heb jij nu om.

    ik heb oorbellen in. een ketting met een kruisje eraan. links 2 armbnden en rechts een zweetbandje en daarover nog 3 armbanden, en een ring. en natuurlijk mijn navel piercing, maar die heb ik altijd in


    So Wrong, It's Right <3

    ik nu helemaal geen sieraden..xD


    i need you like a heart needs a beat.

    Ik heb nu ook geen sieraden om maar ik heb meestal gewoon oorbellen in


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Van mijn BF gekregen, armband uit Turkije. Zo'n touwtjes met kleine blokjes erin waar op staat: xSemx

    En gouden oorbellen met een blauwe sterretje uit Turkije xd


    I live for the applause, you will die for it.

    Grote paarse sterren als oorbellen, een knalroze beenwarmer aan mn rechterarm een bruin leren bandje aan mn linkerpols met 2 felgekleurde kralenarmbanden. En een ketting van de Six met een robottje en een hartje [A]


    Bored.

    Op dit moment nog geen


    Live life limitless.

    Een zilveren ring, een zilveren kettinkje, een roze-zwart armbandje gekregen van mn zus, een armbanddingetje die aan mn nieuwe broek hing, en mn zweerknopjes van een jaar geleden xD


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Festivalbandjes van Rock Wechter en Marktrock.
    Een zwart bandje dat ik van m'n broer heb gekregen.
    En nog een armbandje dat ik met een vriendin deel.


    It's all for you, my butterfly.

    Zilvere Ring Zilvere 0orbellen,,Hello kitty horloge,,hello kitty kettingkje!!(ben ultra fan van Heloo kitty,,)3<<

    Oorpiercing, heb ik altijd in, en voor de rest niks x)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    Owja, Festivalbandje van Rock Werchter en vriendschapsbandje, maar die heb ik ook altijd om, zeg maar x)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    oorbellen
    ring
    piercing achtig ding in mijn oor xD


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Een zilveren ring met een zwarte steen. 3 bedelarmbandjes, en een ketting met een rollerskate.

    Heel veel zwarte bandjes. Umum nog meer armbandjes. en een tokiohotel zweetbandje, en ringen ^^ en een piercing


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Roze/zwart geblokte knop oorbellen,Een ketting met zo'n oog Je weet wel zo'n ding uit turkije=D en eehm Mijn helix piercing^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    oorbellen, een zweetbandje van TH.