• Zoals velen van jullie al wel doorhebben is Q sinds de awards en de Shoutbox weer een stuk slomer geworden. Er zijn al een aantal users die hier een actie over begonnen zijn en ze hebben mijn volledige steun. Dit kan zo niet langer. Ik heb hier net een PB over aan Rutger gestuurd.
    Dit is wat ik net in een PB aan Rutger heb gestuurd. Natuurlijk niet via Q, maar via een omweg.
    Helloo n_n
    Nou, dan zal ik het probleem hier maar eens uitleggen.
    Veel users, waaronder ik, kunnen geen reacties meer plaatsen, geen nominaties meer doorvoeren, geen GB's meer versturen en ook de PB's hebben het begeven. Wat me is opgevallen is dat dit begonnen is toen jij die melding bovenaan alle pagina's hebt ingesteld. De laatste reactie op mijn Quiz was om 10.43 en om 10.45 is die melding ingesteld. Sindsdien kan niemand meer iets versturen. Heb je enig idee waar het aan ligt?
    Veel users ergeren zich ook aan de Shoutbox. Het is opzich een goed idee, maar het maakt Q nog weer slomer op zondagen. Gisteren lag Q er de helft van de dag uit! Misschien kun je die beter weer verwijderen en de 'spammers' gewoon hard aanpakken. Ik weet dat dat met het aantal mods dat Q nu heeft niet mogelijk is. Dus misschien kun je dan weer wat Mods aannemen. Het liefst wat strengere waar wij als users ook iets aan hebben.
    Ik denk dat je mijn gezever nu wel weer zat bent, dus zal ik stoppen ^^
    Alvast Thanx n_n

    Laten we hopen dat Rutger er snel iets aan gaat doen.


    Bored.

    Ja heel snel,anders ben ik weg


    Lalalalalalalala.

    Haat aan Shoutbox >.<

    Ja heel snel,anders ben ik weg

    Ik stond net al op het punt om mn account te verwijderen toen ik me bedacht dat ik Rutger ook op een andere manier kon bereiken.


    Bored.

    Nja ik hoop dat het snel veranderd, het is echt kut zo ;S
    En in de shoutbox zijn alleen maar groepjes naar het schijnt ;S Ik zit er nooit, want het boeid me niet ^^
    En awards; vriendjespolitiek .. ;S
    Dus ik vind dat die 2 weg moeten, en dan hopen dat quizlet minder sloom is!


    -

    Ja slim van jou x'D


    Lalalalalalalala.

    Weg met shoutbox en awards maak Quizlet weer tot leven!!!


    *He's the one.

    ik hoop het ook!


    I need you like a heart needs a beat

    Damn, dit gaat echt niet langer zo. Ik heb wel even gekeken of je een account nog kunt verwijderen en dat kan nog wel ^^


    Bored.

    RUTGER IS ONLINE!


    Bored.

    Hoi mensen,

    Ik zal deze week onderzoeken hoe we verder moeten met de awards. Ik ben er zelf ook verre van tevreden over dus dikke kans dat de awards verdwijnen.

    De site wordt niet trager van de shoutbox. Dat de site vooral op zondag traag is zal eerder met de awards te maken hebben. De problemen met de mail en het probleem van vanochtend staat ook helemaal los van de shoutbox.

    Ik wil de shoutbox de komende week eerst wat beter analyseren. Als de site er echt trager van wordt of als er andere negatieve effecten zijn (zoals ruzie of kliekjesvorming) dan gaan we kijken wat we daar aan kunnen doen. Misschien een lite-versie of een andere oplossing.

    Vandaag heb ik helaas geen tijd om alles te regelen, maar ik beloof dat ik uiterlijk morgen (als ik vanavond geen tijd kan vrijmaken) dat ik de problemen van de afgelopen week op zal gaan lossen (Y)

    Tot die tijd vraag ik nog om jullie geduld en ik weet zeker dat we er samen wel uit komen :Y)


    Dit is mijn signature...

    IK hoop het rutger,!!!!


    *He's the one.

    oke bedankt rutger!


    I need you like a heart needs a beat

    Yeah(cool) Thanks Rutger:D


    One of the Duo Of Evilness

    Hallelujah!


    Bored.

    'T kan er mee door maar bedankt Rutger!