• Hey allemaal
    Enkele dagen terug was ik opzoek naar een co-writer om samen met mij, mijn nieuwe idee uit te werken maar dat was geen succes. Nu heb ik het verhaal aangepast naar een fanfiction met niet verschillende celeberties maar met maar één band als hoofdpersonage, namelijk Tokio Hotel (aangezien ik van deze band het meeste ken).
    Het verhaal gaat vooral over Bill. Later ook over Tom en misschien dat er in het vervolg (als dat er ooit komt) ook Gustav en Georg in betrokken worden.
    Daarom ben ik nog op zoek naar enkele bijrollen (en eventueel een co-auteur ).
    Namelijk:
    Vriendin Tom
    Vriendin Georg (voor het vervolg)
    Vriendin Gustav (voor het vervolg)
    Klanten Bill (ongeveer een 6 5 die af en toe terug komen in het verhaal).
    Klanten Tom (ongeveer 3)
    3 medeplichtigen
    Dus in totaal een 15 11 rollen.


    De lijst die je moet invullen voor een rol:
    *Naam:
    Roepnaam/Bijnaam:
    *Rol:
    *Karakter:
    *Uiterlijk (mag met foto en eventuele extra uitleg):
    *Seksbehoeftes (klinkt raar maar in het verhaal ga je het wel begrijpen. Je mag dit ook via pb sturen moest je dit ongemakkelijk vinden.):
    *Levensverhaal (in het kort hoeft niet dramatisch ofzo :D):
    Extra(?):

    Moest je meer info willen mag je me gerust een berichtje sturen.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 15:06 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Naam: Brooklyn Winslow
    Roepnaam/Bijnaam: Brooke
    *Rol: uhm vriendin Tom? en anders kijk maar waar jij hem het best bij vind passen is tenslotte jou story ;)
    *Karakter: Brooklyn is een behulpzaam en vol zelfvertrouwen vrouw ze staat altijd klaar voor haar vrienden en gaat altijd vol 100% op haar doel af.
    ook al ziet ze er zelfverzekerd uit van binnen is ze toch wel wat onzeker en verlegen over der zelf.
    om niet zo over te komen toont ze niet graag haar emoties en kan ze best grote mond hebben.
    het lijkt daarom ook dat ze scheid heeft aan wat een ander van haar denkt maar zoals ze weet niemand is perfect dus ook zij niet en net zoals een ander normaal meisje maakt zij zich ook wel druk over wat een ander wel niet van haar denken.
    naast dat is ze ook een vrolijk typen en lacht ze wel veel alleen is ze absoluut geen ochtend mens je kan haar dan op dat moment ook het best met rust laten.
    *Uiterlijk (mag met foto en eventuele extra uitleg):


    Brooklyn heeft een vrij bleeken huid en nooit al te veel make up op.
    Haar ogen zijn groen en ze heeft lang bruin/rood haar.
    haar bouw is niet al te slank en ze is 1.78 lang.
    *Seksbehoeftes (klinkt raar maar in het verhaal ga je het wel begrijpen. Je mag dit ook via pb sturen moest je dit ongemakkelijk vinden.):
    Brooklyn heeft haar maagdelijkheid al verloren toen ze 16 jaar oud was haar eerste keer deed ze samen met haar eerste vriendje toen die tijd.
    Ook al heeft ze het egt nog nooit gedaan (naast zoenen dan) met een vrouw toch is ze best wel Bi curious en houd ze wel van experimenteren.
    ze is een niet al te preuts type en ook al heeft ze geen vriend (tenzij jij haar gebruikt voor vriendin Tom) betekent niet dat ze geen seks kan hebben.
    *Levensverhaal (in het kort hoeft niet dramatisch ofzo :D): Brooklyn is een 23 jarige student en woont in een appartement met gezellige huisgenoten.
    haar studie heeft ze nu bijna afgesloten en kan niet wachten om volop te gaan werken ze dat ze kan sparen voor haar zwarte Range Rover die ze al jaren wilt hebben.
    Naast haar studie werkt ze ook op kantoor op de marketing afdeling voor een sneaker winkel.
    Voordat ze op haar zelf ging en met haar studie Geneeskunde begon op haar achtiensten woonde ze op een gezellig boerderij samen met haar ouders.
    Brooklyn is enigs kind en heeft een vrij normalen jeugd gehad.
    Haar eerste baantje was als babyzitter op haar buurmeisje.
    Extra(?): Brooklyn heeft claustrofobie ze haar daarom ook niet in al te kleine ruimtes dan word ze helemaal gek.

    Hopelijk heb je hier wat aan invullen is niet mijn sterkste kant xD maar wie weet kon ik je zo helpen voor je story.. ^_^
    is hij zo goed of heb je nog meer nodig? ;)

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 20:49 ]


    You can't touch music but music touch you

    *Naam: Anna-Beth Lockwood
    Roepnaam/Bijnaam: Anna
    *Rol: Mag gebruiken voor welke je wil ;)
    *Karakter: Anna-Beth is een verlegen onzeker meisje en heeft moeite met nieuwe mensen leren kennen en vertrouwen.
    toch is ze erg behulpzaam en komt ze voor haar vrienden op
    *Uiterlijk (mag met foto en eventuele extra uitleg):


    *Seksbehoeftes (klinkt raar maar in het verhaal ga je het wel begrijpen. Je mag dit ook via pb sturen moest je dit ongemakkelijk vinden.):
    Doordat Anna-Beth zo onzeker is is ze ook best preuts toch is ze geen maagd maar ze heeft het gedaan toen ze 18 jaar was en met haar vriendje waarmee het onderhand nu uit is.
    Naast haar vriendje heeft ze geen seks meer gehad.
    *Levensverhaal (in het kort hoeft niet dramatisch ofzo :D): Anna-Beth woont sinds kort op haar zelf in een studenten kamertje.
    Doordat ze vroeger heel vaak gepest is is ze nu erg onzeker over haarzelf geworden.
    Haar ouders zijn gescheiden toen ze 5 jaar was en ze heeft altijd bij haar moeder gewoond ook al heeft ze nog wel goed contact met kaar vader.
    Ook heeft ze een 3 jaar oudere broer genaamd Tristan die nu samen woont met zijn vriendin.
    Anna-Beth is 21 jaar en heeft een simpel baantje in de supermarkt en studeert voor Engels docent.
    Extra(?): /

    *Naam: Kimberly Jones
    Roepnaam/Bijnaam: Kim
    *Rol: Vriendin Georg
    *Karakter: Lief, koppig, altijd in voor een grapje
    *Uiterlijk (mag met foto en eventuele extra uitleg):


    *Seksbehoeftes (klinkt raar maar in het verhaal ga je het wel begrijpen. Je mag dit ook via pb sturen moest je dit ongemakkelijk vinden.): Kimberly is geen maagd meer en ook niet bepaald preuts, ze experimenteert graag.
    *Levensverhaal (in het kort hoeft niet dramatisch ofzo :D): Kim woont alleen, en is een personal fitnesstrainer. Ze is 21 jaar en is van nationaliteit Belgisch. Voor haar ex was ze dus verhuisd en ze is nooit meer terug gaan wonen in België. Ze heeft twee broers en twee zussen die ze vaak via skype spreekt, ook haar ouders spreekt ze vaak via skype.
    Extra(?): /

    *Naam: April Winston
    Roepnaam/Bijnaam: Appie
    *Rol: Vriendin Gustav
    *Karakter: Lief, Behulpzaam, Verlegen, vaak vrolijk
    *Uiterlijk (mag met foto en eventuele extra uitleg):


    *Seksbehoeftes (klinkt raar maar in het verhaal ga je het wel begrijpen. Je mag dit ook via pb sturen moest je dit ongemakkelijk vinden.):
    April is soms nog wat onzeker wat seks betreft maar weet wel wat ze doet.
    ze staat altijd open om wat nieuws te leren op dit gebied
    *Levensverhaal (in het kort hoeft niet dramatisch ofzo :D): April is 22 jaar en werkt als professioneel fotograaf.
    Ze fotografeert voornamelijk gezinnen en vrienden maar ook van de omgeving en verkoopt ook dan foto`s door aan tijdschriften
    ze heeft een klein huisje midden in de stad Berlijn en heeft 2 oudere broers Steven en Patrick,
    Haar ouders wonen nu in Engeland maar ze heeft er nog veel contact mee via de telefoon.
    Extra(?): ze is verslaafd aan drop

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 22:57 ]

    Ik ben slecht met rollen maken, maar waar gaat het verhaal over? Weer eens een keer een TH verhaalblezen lijkt me namelijk wel tof. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Ik ben slecht met rollen maken, maar waar gaat het verhaal over? Weer eens een keer een TH verhaal lezen lijkt me namelijk wel tof. :3


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hawkins schreef:
    (...)


    Omdat iedereen er naar vraagt zet ik het hier:
    Bill Kaulitz de zanger van de beroemde band Tokio Hotel wordt na een concert ontvoerd. Hij beland in één of andere seksfabriek. Daar ontmoet hij Lex een jongen die hem door deze zware tijden loodst en hem de regels wat wegwijs maakt. Als Bill zo goed als meteen verliefd wordt op de leidster van het complex wordt het, het hem er niet makkelijker op gemaakt. Na lange en donkere dagen worden de slachtoffers door een anonieme tip bevrijdt. De leidster echter niet. Maar wat gebeurt er met Bill die de liefde van zijn leven niet meer kan vergeten? (Dat laatste is waarschijnlijk voor deel 2 :) )

    Wat denken jullie? Te cliché? Stom?

    [ bericht aangepast op 26 aug 2014 - 0:40 ]


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)

    Omdat iedereen er naar vraagt zet ik het hier:
    Bill Kaulitz de zanger van de beroemde band Tokio Hotel wordt na een concert ontvoerd. Hij beland in één of andere seksfabriek. Daar ontmoet hij Lex een jongen die hem door deze zware tijden loodst en hem de regels wat wegwijs maakt. Als Bill zo goed als meteen verliefd wordt op de leidster van het complex wordt het, het hem er niet makkelijker op gemaakt. Na lange en donkere dagen worden de slachtoffers door een anonieme tip bevrijdt. De leidster echter niet. Maar wat gebeurt er met Bill die de liefde van zijn leven niet meer kan vergeten? (Dat laatste is waarschijnlijk voor deel 2 :) )

    Wat denken jullie? Te cliché? Stom?

    Klinkt nice ^_^
    is al zo tijdje terug ook dat TH story kwam mag wel weer eens :Y)
    en ik vind hem absoluut niet stom klinken ik ben egt benieuwd naar deze story ;)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Klinkt nice ^_^
    is al zo tijdje terug ook dat TH story kwam mag wel weer eens :Y)
    en ik vind hem absoluut niet stom klinken ik ben egt benieuwd naar deze story ;)


    Voor diegenen die het willen, ik zal waarschuwen als ie van start gaat :)


    So close to reaching that famous happy end, Almost believing this was not pretend.

    Alptraum schreef:
    (...)

    Voor diegenen die het willen, ik zal waarschuwen als ie van start gaat :)

    Jaaahhhhh ^_^ xD


    You can't touch music but music touch you

    Wil je mij ook waarschuwen als je je verhaal op Q hebt gezet? ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Wil je mij ook waarschuwen als je je verhaal op Q hebt gezet? ^^


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon