• Ik heb één rol nodig, maar het is wel de hoofdrol!
    Het is voor mijn nieuwe story: Bloody lips.
    Een story zoals je al in de titel kunt lezen over: Twilight en Tokio Hotel.
    Intresse?
    Vul dit dan even in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Hobby's:

    Naam: Kyung Willemsen
    Leeftijd: 17
    Geboortedag: 28 juli
    Seksuele voorkeur: Hetero
    Karakter: Kyung is een lief en naïef meisje. Ze vertrouwt mensen snel, en als ze dat vertrouwen schenden vergeeft ze hen ook weer, meestal. Ze is bang dat mensen haar niet aardig vinden en doet vanalles om dat te voorkomen. Zo laat ze ook een beetje over zich heen lopen.

    Haar zus Ji is twee jaar ouder dan zij en haar échte steun en toeverlaat. Ze vertrouwt haar het meest van iedereen en zij is dan ook degene die letterlijk alles van Kyung weet. Ze zijn vaak samen te vinden.
    Hobbies: Kyung houdt van muziek. Van muziek luisteren en maken. Ze zingt zelf, en probeert nu ook gitaar te leren spelen om zichzelf te begeleiden maar dat is een beetje beholpen. Ze schrijft ook haar eigen nummers, meestal een beetje pop-achtige muziek.
    Ze luistert zelf vooral naar Jamie Cullem, John Mayer en Taylor Swift.
    Uiterlijk: Kyung Ze is ongeveer een meter zeventig lang. Ze draagt vaak kleren uit winkels als de H&M en de Only.
    Haar vaste accessoire is een ring. Ze voelt zich leeg zonder. Het is een simpele ring, maar betekent veel voor haar omdat ze hem van haar oma heeft gekregen.
    Familie: Haar vader is Nederlands, maar haar moeder komt uit Zuid-Korea.

    Oke, ik heb wat dingen toegevoegd [a] Ik hoop dat je dat niet erg vind. En dat je er wat aan hebt, natuurlijk:Y)


    Carry me away, I hope that you don't break.

    -Stiekem- Had ik voor een story over Twilight veel aanmeldingen verwacht x).

    Haha, ik kan er nog wel een voor je in elkaar knutselen maar ik weet niet of je daar veel aan hebt x3


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Naam: Aphrodite Louïse McNight
    Leeftijd: 19
    Karakter: Aphrodite is een tikkeltje mysterieus, maar altijd vrolijk spontaan. ze kan over het algemeen goed met mensen opschieten, maar als je haar pest, krijg je wel een lading scheldwoorden over je heen. ze komt dus goed voor zichzelf op.
    Hobby's: Paardrijden, muziek luisteren, wandelen door de natuur om tot rust te komen.

    Naam: Samantha Jones
    Leeftijd: 16 jaar
    Karakter: Samantha is veranderd sinds haar vader is overleden. Hij liet haar beloven dat ze niet bij de pakken zou neerzetten en dat deed ze niet. Ze is altijd heel opgewekt en ziet alles van de positieve kant. Dat heeft meestal ook invloed op de mensen om haar heen. Ze willen graag vrienden met haar worden, maar ze vertrouwt mensen niet zo snel. Ze vind dat je vertrouwen moet winnen. Ze gaat ook niet graag naar openbare plekken, maar is veel liever in het bos,
    Hobby's: Naar het bos gaan en wandelen, muziek luisteren en sterren kijken.