• A L V A R A D O      C A R T E L
    Alvarado, een van de meest gevreesde achternamen die er inmiddels te vinden is in Mexico, maar nu ook een duidelijke statement maakt in Amerika. De Alvarado Cartel, een van de grootste criminele organisaties die in de afgelopen jaren een opmars heeft gemaakt en geleid wordt door twee broers. De mannen hebben een duidelijke naam gecreëerd voor zichzelf, en laten niet over zich heen lopen. Zelfs de Sinaloa Cartel, de meest gevreesde groep voorheen, laat hun zaakjes langzaamaan overnemen door de nieuwere groep, die niet terugdeinzen voor wat grof geweld.
          Inmiddels is er een groep in de United States, alleen ligt deze nog tegen de grens aan. Uiteraard moeten de vertrouwde leiders er naartoe, en besluiten ze daar dan ook een tijdje hun nieuwe thuis te maken, zodat ze hier hun zaakjes voort kunnen zetten en zelfs uit kunnen breiden. Dit is al zo'n jaar aan de gang, waardoor ze al lekker stabiel lopen, maar toch nog in de beginfase zitten.
          Natuurlijk valt er via tunnels die voor hen gemaakt zijn op makkelijke wijze te wisselen van het gewenste land, maar uiteraard hebben de mannen ook de politie, burgemeesters en zelfs de FBI in hun zak zitten. Zelfs rechters kunnen worden omgekocht als je achternaam Alvarado is, dat blijkt maar weer. Niemand is veilig.
    Las Cruces, New Mexico, United States.



    ROLLEN —
    Cartel leden —
    Domingo Alvarado | 32 | Druglord | Highgarden | 1—2
    Leonardo Alvarado | 30 | Druglord | TheCaptain | 1—3
    Gabriel Alvarado Mora | 28 | Lieutenant | Ricciardo | 1—2
    Jax Thorpe | 27 |Lieutenant| xJess | 1—6
    Véronica Romero | 29 | Hitman | lovelyreads | 1—2
    Roman Damario Alvarado | 27 | Hitman | Castaneda | 1—2
    Roxane Énna | 27 | Falcon | Necessity | 1—3
    Samael Alvarado Mora | 23 | No title earned yet | Hargreeves | 1—6

    Buitenstaanders —
    Kennedi Mccarthy | 27 | Police Lieutenant | Highgarden | 1—2
    Charles Haywood | 30 | Doctor | Hargreeves | 1—3
    Aaliyah Castro | 25 | Daughter of partner / Bartender | Castaneda | 1—5
    Lee Garcia | 28 | Mayor of Las Cruces | Klaus | 1—6
    Camila Drake | 25 | Daughter of partner / Hacker | Ricciardo | 1—6
    Elaine Delgado | 19 | Kinda adopted daughter of Domingo | L_Linda | 1—6
    Gloria Vargas-Contreras | 27 | Hotelowner / Dom's baby mama| nesber| 1—7

    Verder —
    Trainwrecks, een vrouw + mogelijk een man.
    Rionach, buitenstaander vrouw.
    Remiinds, buitenstaander man.
    REGELS —
    Q regels | max. twee rollen | OOC in praattopic | veel plezier

    [ bericht aangepast op 11 juli 2019 - 15:30 ]


    • • •

    Hi there c;


    El Diablo.

    Helloww


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Hello laddies. (:
    Als er al rollen af zijn, is het misschien fijn dat te laten weten, zodat er eventuele relaties besproken kunnen worden? Met Domingo wil ik sowieso iedereen doen, gezien hij een van de leiders is, en dus eigenlijk wel iedereen zo'n beetje moet kennen. ^^


    • • •

    Nou, Roxana is af, so shoot! 😊


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Roman is denk ik wel af (ik had een beetje struggles met zijn geschiedenis, oh well), dus ik ga zo even een lijstje droppen ^^


    El Diablo.

    Hi! :3 ik hoop vanavond, Charles af te hebben!


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    Relaties die ik zoek voor Roman:
    - Best friend (m/f)
    - Girlfriend
    of
    fling/fwb/flirt etc.
    - Vijand
    - Drinkbuddy
    - Iemand die met hem sport
    - Ex
    - Misschien een man die hij wel eens het verkeerde idee heeft gegeven? (hij is nou eenmaal een enorme flirt en charmeur)
    - Iemand die hem wel eens heeft opgelapt als iets verkeerd ging, waarna Roman dat ook eens heeft gedaan. Het is dus een beetje een ding geworden mocht het nodig zijn
    - More stuff, laat maar weten als jij een idee hebt c;


    El Diablo.

    Als Roman ook zo'n flirt is, misschien kunnen Roxana en Roman een soort flirtation hebben? Dat het (nog?) geen relatie is maar wel een wederzijds geflirt/uitdagen. (en zijn er dan gevoelens bij betrokken die ze al dan niet willen toegeven aan elkaar/zichzelf, of is het meer een soort tijdverdrijf/geplaag?)


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Castaneda schreef:

    Relaties die ik zoek voor Roman:
    - Best friend (m/f)
    - Girlfriend
    of
    fling/fwb/flirt etc.
    - Vijand
    - Drinkbuddy
    - Iemand die met hem sport
    - Ex
    - Misschien een man die hij wel eens het verkeerde idee heeft gegeven? (hij is nou eenmaal een enorme flirt en charmeur)
    - Iemand die hem wel eens heeft opgelapt als iets verkeerd ging, waarna Roman dat ook eens heeft gedaan. Het is dus een beetje een ding geworden mocht het nodig zijn
    - More stuff, laat maar weten als jij een idee hebt c;

    Stiekem zie ik Kennedi hier wel voor aan, misschien dat de dokter er een keertje niet was? En sportbuddy? Domingo! For sure. ;D


    • • •

    Necessity schreef:
    Nou, Roxana is af, so shoot! 😊

    Ik zie Domingo wel zijn harde buitenkant wat verliezen rondom haar, misschien vanaf het moment dat ze eens over haar eigen dochter sprak? Dat hebben de twee in ieder geval gemeen. Ik wilde misschien inderdaad wat van een flirt voorstellen, maar ik zag dat je al op Castaneda had gereageerd haha.


    • • •

    MT. Ik heb Gabriel voor iedereen en zal bezig gaan met mijn vrouw. Twijfel alleen nog wat ik wil voor haar.


    Tommi, ich glaub, ich hab' Heimweh. Ich will mal wieder am Rhein stehen.

    Voor Domingo zoek ik...
    » Flirt / fwb.
    » Beste vriend(in).
    » Iemand die hem thuis eens opzocht en hem met zijn dochter bezig had gezien, en dus zijn zachtere kant heeft gezien.
    » Iemand die hem eens beschermd heeft, en daardoor een hogere functie heeft gekregen, en hem dus dankbaar is voor die kans.
    (Allemaal man of vrouw, behalve flirt)

    Voor Kennedi zoek ik...
    » Iemand die haar totaal niet mag en vertrouwd en met wie de dame dus ook echt goed botst.
    » Iemand met wie Kennedi wel eens gaat drinken, maar nooit geheel dronken "durft" te worden.
    » Iemand die haar vaker vraagt om een probleem te laten verdwijnen, en wat ze doet om wat voor reden dan ook (angst of behulpzaamheid).
    » Iemand met wie ze wel een goede klik heeft, en een vriendschap opbouwt.
    (Allemaal man of vrouw)

    Andere ideeën zijn ook zeker welkom. ^^

    [ bericht aangepast op 26 juni 2019 - 21:07 ]


    • • •

    Necessity schreef:
    Als Roman ook zo'n flirt is, misschien kunnen Roxana en Roman een soort flirtation hebben? Dat het (nog?) geen relatie is maar wel een wederzijds geflirt/uitdagen. (en zijn er dan gevoelens bij betrokken die ze al dan niet willen toegeven aan elkaar/zichzelf, of is het meer een soort tijdverdrijf/geplaag?)


    Ooh yes, I really like that ^^ Wat mij betreft kunnen er wel gevoelens bij zitten?

    Highgarden schreef:
    (...)
    Stiekem zie ik Kennedi hier wel voor aan, misschien dat de dokter er een keertje niet was? En sportbuddy? Domingo! For sure. ;D


    Yes, klinkt goed! Oh en dat zie ik ook zeker voor me :Y)


    El Diablo.

    Highgarden schreef:
    (...)
    Ik zie Domingo wel zijn harde buitenkant wat verliezen rondom haar, misschien vanaf het moment dat ze eens over haar eigen dochter sprak? Dat hebben de twee in ieder geval gemeen. Ik wilde misschien inderdaad wat van een flirt voorstellen, maar ik zag dat je al op Castaneda had gereageerd haha.

    Oehh hun kinderen geeft wel common ground ja! Misschien in combinatie met dat thuis opzoeken? Of dat ze wel eens op zijn dochter heeft gepast als hij druk was en achteraf nog is blijven hangen?


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.

    Castaneda schreef:
    (...)
    Ooh yes, I really like that ^^ Wat mij betreft kunnen er wel gevoelens bij zitten?

    Love it!


    The purpose of a writer is to keep civilization from destroying itself.