• Oke laten we verder gaan in de tijd. Katniss en Peeta zijn getrouwd en hebben twee kinderen Rue,Naar Rue van district 11 en Seth. De 89ste hongerspelen komt eraan. Maar wat als beidde uitgeloot worden? Is er dan nog wel een weg terug?

    -Ik zoek tributen van district 1 t/m 10. dus voor ieder district een jongen en meisje. De 20 tributen zullen niet allemaal voorkomen
    District 1
    Meisje:
    Jongen:
    District 2

    Meisje:
    Jongen:

    District 3
    Meisje:HellCookie
    Jongen:

    District 4
    Meisje:SweetLover
    Jongen:Language

    District 5
    Meisje:
    Jongen:

    district 6
    Meisje:Language
    Jongen:

    District 7
    Meisje: Dropshot
    Jongen:

    District 8
    Meisje:
    Jongen:

    District 9
    Meisje:
    Jongen:

    District 10
    Meisje:
    Jongen:


    Naam;
    district;
    geslacht;
    leeftijd;
    familie;
    karakter;
    uiterlijk; goed in;
    slecht in;

    [ bericht aangepast op 27 dec 2010 - 20:06 ]

    iemand?

    Oooeewh, the hunger games. Ik doe er wel een. :D


    Great minds think alike.

    Zoiets?

    Naam; Haley Fann
    District; 7
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Leeftijd; 16
    Familie; Haar moeder heeft ze nooit gekend. Haar vader ziet ze bijna nooit, waardoor ze vaak zit opgescheept met een oppasser. Haar vader is rijk, waardoor ze nooit bonnen heeft moeten kopen. Idk, ik zit pas in het begin van hunger games, maar ik ben al zeeeeer verslaafd.
    Karakter; Ze is altijd verwend, dus ze verwacht dat ze alles krijgt wat ze wilt. Als ze wordt uitgeloot, verwacht ze dan ook dat haar vader het maar regelt. Als hij dit niet doet, wordt ze woedend op hem. Ze is rustig en stil, waardoor mensen vaak denken denken dat ze verlegen is. Als iets echter niet gaat zoals ze wilt, wordt ze hysterisch.
    Uiterlijk; Lang, zwart haar, en grijze ogen.
    Goed in; Manipulatie, logisch nadenken, rustig blijven in stressvolle situaties, mensen analyseren.
    Slecht in; Alles wat maar lijkt op sport, samenwerken.


    Great minds think alike.

    Dropshot schreef:
    Zoiets?

    Naam; Haley Fann
    District; 7
    Geslacht; Vrouwelijk.
    Leeftijd; 16
    Familie; Haar moeder heeft ze nooit gekend. Haar vader ziet ze bijna nooit, waardoor ze vaak zit opgescheept met een oppasser. Haar vader is rijk, waardoor ze nooit bonnen heeft moeten kopen. Idk, ik zit pas in het begin van hunger games, maar ik ben al zeeeeer verslaafd.
    Karakter; Ze is altijd verwend, dus ze verwacht dat ze alles krijgt wat ze wilt. Als ze wordt uitgeloot, verwacht ze dan ook dat haar vader het maar regelt. Als hij dit niet doet, wordt ze woedend op hem. Ze is rustig en stil, waardoor mensen vaak denken denken dat ze verlegen is. Als iets echter niet gaat zoals ze wilt, wordt ze hysterisch.
    Uiterlijk; Lang, zwart haar, en grijze ogen.
    Goed in; Manipulatie, logisch nadenken, rustig blijven in stressvolle situaties, mensen analyseren.
    Slecht in; Alles wat maar lijkt op sport, samenwerken.

    goed hoor! Wees gerust ik moet deel 3 nog lezen.

    Naam;Mia Pandora
    district;4
    geslacht;Vrouwlijk
    leeftijd;16
    familie;Heeft geen vader die is 2 weken na de geboorte van mij gestorven,Door een ongeluk.Hij was zich haaste naar onze moeder en mij.Heeft pas ene jaar geleden moeder verloren.Maar woont bij der beste vriend in.Hij regelet meestal de dingen hij is bang dat mij ok steeds wat overkomt dus ok het uitloten wou die toch doen omdat ie iets in me zag
    karakter;Maakt soms de raarste dingen mee,Helpt de personen die moeilijk hebben want ik weet zelf hoe is om je enigste familie te verliezen,Alleen der goede vriend houd er soms niet van en let echt soms teveel op alles.
    uiterlijk; (als je een fot kiest;foto moet bij het verhaal passen.)http://browse.deviantart.com/?q=colorfull&order=9&offset=192#/d2tb16z of die http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=women+blond#/d1xmzwz Hopelijk zijn ze beetje goed wis niet precies :(
    goed in;Mensen hun gedachtes weten,Overhalen,Mensen vertrouwen geven dat ze het kunnen.
    slecht in: Nieuwe vrienden verliezen dan is paar dagen stil. En hardlopen voor de rest gaat wel

    Zeg plz als ik ietss moet verandern^^


    Never regret something that made you Smile

    Naam; Dionne Mason
    district; 6 (medicijnen)
    geslacht; Vrouwelijk
    leeftijd; 15 (in de arena word ze 16).
    familie; Dionne is erg gehecht aan haar familie. Haar ouders hebben een apotheek, en daar helpt ze hun vaak mee. Ze heeft een lieve moeder die altijd erg bezorgd over haar is, en een typische vader die bang is dat zijn dochter er vandoor gaat met een jongen. Verder heeft ze nog een broer van 19 waarmee ze erg close is.
    karakter; Dionne denkt altijd ergens over na. Als ze nog maar net is verkozen tot tribuut, zit ze al aan een strategie te denken om de hongerspelen te winnen. Ze let erg veel op haar tegenstanders. Waar ze goed en slecht ze zijn, of ze vertrouwbaar zijn of niet enzovoort. Dionne houdt zich altijd aan haar beloftes. Het is niet dat ze een bondgenootschap met iemand sluit, en die dan vervolgens in zijn slaap vermoord. Ze is erg betrouwbaar, en zo komt ze ook over. Ze kan niet tegen ondankbaarheid. Als Dionne iemand niet mag, dan laat ze dat ook merken. Verder denkt ze erg als een beroeps. Als de gong gaat rent ze er ook naar toe, om binnen 10 seconden te pakken wat ze wilt, en dan weer weg te rennen.
    uiterlijk; Dionne is een beetje aan de kleine kant. Ze heeft lang, bruin haar dat krult en groene amandelvormige ogen. Ze krijgt vaak complimenten over haar ogen.
    goed in; Sprinten, messen werpen, verstoppen, wonden verzorgen, klimmen in hoge bomen, liegen.
    slecht in; Vechten met de hand, jagen, lange afstanden rennen.

    Mag ik nog een jongensrol aanmaken?:9~

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 20:42 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    Language schreef:

    Mag ik nog een jongensrol aanmaken?:9~

    Ja hoor,van hetzelfde district?

    SweetLover schreef:
    Naam;Mia Pandora
    district;4
    geslacht;Vrouwlijk
    leeftijd;16
    familie;Heeft geen vader die is 2 weken na de geboorte van mij gestorven,Door een ongeluk.Hij was zich haaste naar onze moeder en mij.Heeft pas ene jaar geleden moeder verloren.Maar woont bij der beste vriend in.Hij regelet meestal de dingen hij is bang dat mij ok steeds wat overkomt dus ok het uitloten wou die toch doen omdat ie iets in me zag
    karakter;Maakt soms de raarste dingen mee,Helpt de personen die moeilijk hebben want ik weet zelf hoe is om je enigste familie te verliezen,Alleen der goede vriend houd er soms niet van en let echt soms teveel op alles.
    uiterlijk; (als je een fot kiest;foto moet bij het verhaal passen.)http://browse.deviantart.com/?q=colorfull&order=9&offset=192#/d2tb16z of die http://browse.deviantart.com/?qh=§ion=&q=women+blond#/d1xmzwz Hopelijk zijn ze beetje goed wis niet precies :(
    goed in;Mensen hun gedachtes weten,Overhalen,Mensen vertrouwen geven dat ze het kunnen.
    slecht in: Nieuwe vrienden verliezen dan is paar dagen stil. En hardlopen voor de rest gaat wel

    Zeg plz als ik ietss moet verandern^^

    Je foto is niet goed. Ik verander zelf foto's dus je hoeft er niets aan te doen.

    iGoogle schreef:
    (...)
    Ja hoor,van hetzelfde district?


    Als je het niet erg vind, laat ik hem van een andere district komen. Tenzij jij liever hebt dat hij ook van district 6 komt :"D


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik wil ook nog wel een rol alleen ik vul hem alter in is dat goed?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Naam; Mayon Dade
    district; 4
    geslacht; Man
    leeftijd; 16 Jaar
    familie; Mayon heeft een grote familie. Hij heeft 2 broers van 15 en 20, en twee zussen van 14 en 18. Zijn ouders zijn gescheiden. Mayon woont samen met zijn broer van 15 en zus van 18 bij zijn moeder en stiefvader, terwijl de rest bij zijn vader woont.
    karakter; Mayon is een lieve jongen. Hij is erg intilligent en betrouwbaar, en iedere tribuut wilt zijn bondgenoot worden, maar hij wijst ze allemaal af. Tijdens de hongerspelen wilt hij ook geen bondgenootschap met de beroeps tributen sluiten. Daarom zijn ze boos, en willen ze hem terug pakken. In de arena sluit hij een bondgenootschap met Dionne -op wie hij stiekem een crush heeft-, nadat hij haar gered heeft. Hij doet er alles aan om er te voor zorgen dat ze veilig is.
    uiterlijk; Mayon is een knappe jongen om te zien. Hij heeft zwart, kort haar en diepzee groene ogen.
    goed in; Vechten met de hand, mensen hun gedachten bespelen, vechten met trident, lange afstanden rennen.
    slecht in; Verstoppen, zachtjes doen, geheimen bewaren.

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 21:32 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    mine schreef:
    ik wil ook nog wel een rol alleen ik vul hem alter in is dat goed?

    jep

    Okay is goed^^ dankje(Y)


    Never regret something that made you Smile

    Naam; Caithy Loss
    district; 2
    geslacht; meisje
    leeftijd; 14
    familie; Geadopteert door haar vader en haar vader, haar biologische ouders kent ze niet
    karakter; Stil, ze is altijd heel stil, ze praat weinig, ze is wel heel behulpzaam, en je kan haar heel goed vertrouwen. Ze doet alles zonder geluid.
    Ze is wel super lief.
    uiterlijk; Caithy is heel mooi, ze heeft lang zwart haar en ze is bleek, ze heeft blauwe ogen en is klein.
    goed in; Verstoppen/ geluidsloos bewegen, ze is heel snel en handig.
    Ze kan goed met wapens omgaan, en heeft een gigantisch uithoudingsvermogen
    slecht in; Klimmen, veel geluid maken, praten, vechten met handen&Voeten


    Sterf niet voordat je dood bent

    Ik ben niet goed in rollen verzinnen, maar als je je story gaat posten wil je dat mij dan laten weten? :9~


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.