• Ik ben nu echt helemaal zat van het gedrag hier op Quizlet! Al die arrogante users en die slechte moderators. Oh! Zei ze nou echt serieus arrogante users en slechte moderators? Ja! Dat zei ik.
    Wat me mateloos irriteert aan de users is dat ze altijd maar denken dat ze beter zijn dan nieuwe users. Bijvoorbeeld als ze veel topics maken, dan wordt er ‘Ik begin me te irriteren aan jou’ gezegd, in plaats van ‘Zou je niet zoveel topics aan willen maken?’. Vriendelijk vragen kunnen we niet meer. Wordt er iets beledigends tegen een “populaire” user gezegd? Hoppa, met zijn vieren er op! Alsof ze het niet zelf aan kan als ze op een iet wat harde manier gecorrigeerd wordt. Redelijk sneu.
    Iets wat ons denk ik allemaal irriteert, users die voor moderator gaan spelen. We hebben genoeg moderators hoor, dus houd die zaken voor de moderators. Je bent niks meer dan een zielige user die denkt dat je quizlet ruleert, sterf gewoon.
    Iets wat me fucking kwaad maakt zijn de Justin Bieber topics hier. Ik zelf ben een fan van Justin Bieber, maar dat terzijde. Niet iedereen hier is fan van Justin Bieber en dat accepteer ik, werkelijk waar. Maar het feit dat ze op de topics moeten reageren, vind ik niet kunnen. Was het trouwens geen regel dat je niet op een topic mag reageren als het je niet aan staat? Nou die regel wordt dus ook niet meer gehanteerd als het de moderators niks uit maakt. Ze schelden hem uit, maken ruzie met de fans, en er wordt niks aan gedaan door die bar slechte moderators. Jullie kunnen de periode van Tokio Hotel nog wel herinneren hè? Je hoefde maar 1 slecht ding over die homo’s te zeggen en je kreeg meteen een ban. Waarom gebeurd dat nu niet meer moderators? Omdat jullie hem net zo hard als de andere haters lopen te beledigen? Ja inderdaad, dat doen jullie. Beetje krom vinden jullie niet? JULLIE FALEN ECHT FUCKING HARD. Ik heb persoonlijk een haat aan Lady GaGa en Katy Perry, maar dat hoef ik ook niet te zeggen, want dan krijg ik meteen een waarschuwing achter mijn kont aan.
    Er zijn nog genoeg dingen waar ik me hard aan erger, maar ik laat het er nu bij. Voor die lieve schijnheilige moderators, ban me maar als jullie me te ver vinden gaan, maar jullie weten allemaal dat dit gewoon de harde waarheid is.

    En nu kunnen jullie wel allemaal zeggen ‘Als je het niet leuk vindt, dan ga je toch lekker weg?’. Jammer voor je, deze bitch is niet snel weg te krijgen.

    (zip)



    HAH, weeral bewezen, ik zeg dat Tokio Hotel homo's zijn, iedereen gaat er boven op. Ik zou het over Justin Bieber zeggen, en het boeit niemand. (:


    deel 2, topic zat vol ofzo


    It's not the same without you.

    der ging een slotje op lieve schat ;) vanwege nog wat.


    Some angels have no wings.

    Kunnen we nu wel even on-topic blijven?
    en niet kansloos over eendjes gaan praten? x_X
    zeg maar of je het er mee eens bent of niet.

    dankuwel


    It's not the same without you.

    Dit is zo kinderachtig. Er kwam een slotje op, waarom open je dan een nieuwe --'

    > Op die andere werd een slotje gezet, dan is het nu niet de bedoeling een nieuwe topic aan te maken. Dus ook hier komt een slotje op, sorry.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.