• Ja je leest het goed
    Hij komt vanavond op tv op rtl 4 om half 9


    ''Bieber in de boeien
    De pas zestienjarige Justin Bieber brak door dankzij YouTube en is sindsdien een waar tieneridool. Meisjes hangen massaal zijn poster boven hun bed en jongens laten bij de kapper een heus Bieber-kapsel aanmeten. Tijdens de uitreiking van de American Music Awards vorige maand was hij de grote winnaar. Hij won maar liefst vier awards, waaronder voor favoriete popzanger en beste nieuwkomer.

    Diva
    Zijn succes is enorm, en dat is hem volgens sommigen al naar de bol gestegen. Bieber zou zich als een ware diva hebben gedragen tijdens zijn optreden in X Factor en zou hebben geëist dat fans en journalisten stopten met fotograferen. Tijdens een optreden eerder dit jaar liet hij zich ook al van zijn slechtste kant zien. Bij een televisieoptreden kreeg een floormanager de wind van voren toen die hem naar het podium wilde begeleiden.

    Gastrol
    Diva of niet, zijn bekendheid levert hem wel buitenkansjes op. Zoals een gastrol in de hitserie Crime Scene Investigation. Bieber speelt een rol in de eerste aflevering van het elfde seizoen, die maandag te zien is. Deze aflevering begint explosief als onverwachts op een vreemde plek een bom ontploft.

    Boefje
    Bieber speelt een sektelid die iets op zijn kerfstok heeft. Het lijkt een bijna onmogelijke rol voor het op oog zo schattige tieneridool. Toch slaagt hij er in om met succes een boefje te spelen. Bieber in de boeien, hopelijk blijft dat beperkt tot zijn rol in CSI. ''

    EDIT: No Hate reacties !, ik persoonlijk ben ook geen fan, maar betekent niet dat hij maar uitgescholden moet worden (krul)
    No hate! only love <3

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:34 ]


    I solemny swear i am up to no good

    ik ga hem kijken, maar niet omdat ik bieberfan ben, maar omdat ik CSI altijd al volg.
    Wedden dat de kijkcijfers omhoog schieten?
    ik wil weten of langston het overleefd:9~


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    damn, he's hot.


    Smile and live.

    Heb de aflevering al gezien maar ga toch kijken.

    Stroopwafel schreef:
    ik ga hem kijken, maar niet omdat ik bieberfan ben, maar omdat ik CSI altijd al volg.
    Wedden dat de kijkcijfers omhoog schieten?
    ik wil weten of langston het overleefd:9~


    In Amerika vielen die kijkcijfers echt heeeeel erg mee.


    Just try to live life to the fullest

    ik gaa hem kijken:9~!!!! ook al ben ik geen JB fan xD


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Dat wil ik zienn!
    Nee, ik ben geen bieber fan, maar ik vindt hem wel tof!


    Ik ben gemeen xoxo

    Gatverdamme. Die sla ik maar over. Of juist niet, ik wil ook wel weer zien hoe ze hem in de boeien slaan.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ;dies;

    ik hoorde het vanmiddag ja. ik ben geen fan, maar als hij nou eens het slachtoffer speelt... :Y) nee, grapje. ik ben benieuwd. hij kan volgens mij ook wel alles...


    Destroy what destroys you.

    Hush schreef:
    Gatverdamme. Die sla ik maar over. Of juist niet, ik wil ook wel weer zien hoe ze hem in de boeien slaan.


    neeeeeeeeeeh, want langston ligt op sterven, ik wil weten of hij het overleefd


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)

    neeeeeeeeeeh, want langston ligt op sterven, ik wil weten of hij het overleefd

    ik weet of hij het overleefd of niet:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Carola, dat laatste is echt zo'n hippie-reactie. Lol. :'D
    En ik weet nog niet of ik ga kijken, misschien wel, als ik tijd heb. 8D


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    ik ga kijken :9~


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Speaker schreef:
    Carola, dat laatste is echt zo'n hippie-reactie. Lol. :'D
    En ik weet nog niet of ik ga kijken, misschien wel, als ik tijd heb. 8D

    ja nou:P

    ik heb geen zin in geruzie om Bieber, je lieft hem of haat hem . klaar punt basta einde !

    (krul)


    I solemny swear i am up to no good

    Aaah yummy(flower)

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:42 ]


    <3

    hier is al een topic (door mij) maar die is al heeeeeeeeeeeeeeelllllll oud (om ff te overdrijven 8D) en ik ga kijken. :9~ 9en ik ben geen bieber fan en ik volg de serie altijd):9~


    Shoganai i ne~