• ik moet volgende de week maandag SOLO zingen bij muziek en ik durf al niet te zingen voor mezelf(cat)
    iemand nog tips over hoe ik daar echt niet zo gestrest ver raakt??(baby)(A)


    Shoganai i ne~

    je raakt gestrest wedden? srry zussie ik heb geen tips(A) ik moes het ook doen ja dat is eng o.o


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Gewoon denken 'Eeh! Ik zing mooi en als je het daar niet mee eens bent ga ik nog eens voor je zingen!' (cat)

    tips:
    1. zeg dat je been is gebroken
    2. breek je been egt
    3. Laat Dora en Boots gaan in jouw plaats, dan zingen ze 'het lukte!'
    4. zeg dat je je longen bent vergeten
    5. spring van een flat af en als ze dan naar je toekomen rennen doe je net alsof je dood bent^^

    [ bericht aangepast op 6 dec 2010 - 17:59 ]

    ^^ Ahahaa -- Plat --
    Het is eng,, en geen goede tips xD

    CursedBanana schreef:
    tips:
    1. zeg dat je been is gebroken
    2. breek je been egt
    3. Laat Dora en Boots gaan in jouw plaats, dan zingen ze 'het lukte!'
    4. zeg dat je je longen bent vergeten
    5. spring van een flat af en als ze dan naar je toekomen rennen doe je net alsof je dood bent^^

    zouden ze ook "Eternal flame" kunnen zingen (nerd)


    Shoganai i ne~

    lovexdestiny schreef:
    (...)
    zouden ze ook "Eternal flame" kunnen zingen (nerd)

    o-o Die moet ik ooooowk zingen o-o

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    o-o Die moet ik ooooowk zingen o-o

    die moest ik zingen:Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    EstrellaVida schreef:
    (...)
    o-o Die moet ik ooooowk zingen o-o

    gezeligg:Y)


    Shoganai i ne~

    Even goed met je nek draaien. Daarna even je schouders helemaal losdraaien. Even verschillende tonen aanslaan terwijl je met je vingers zachtjes tegen je keel aanduwt. En vooral door je buik ademen, niet door je borstkas.


    it's so empty living behind these castle walls

    Rescue nemen? dat stelt jezelf gerust.
    tips voor een betere stem:
    van tevoren een appel/peer eten.
    zorg dat je stem warm is, zorg dat je verschillende tonen gebruikt, en ga zo door totdat je jou keel wat warm maakt.
    haal adem via je buik, niet via je borstkas, dit zorgt ervoor dat je geen adem tekort komt.
    zorg dat je helemaal ontspant als je de noten uitbrengt, van te voren een paar keer diep adem halen.

    Nouja weet je,
    Ze laten je niet zingen als je het niet kan. En ook al zing je toevallig niet geweldig zuiver, zoals 90% van de wereldbevolking, je hebt wel het lef om daar te gaan staan en het gewoon te doen. En dan kunnen mensen zeggen wat ze willen, maar stiekem kijken ze allemaal naar je op omdat je het hebt gedaan, no matter what.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Gewoon fuck aan iedereen!
    Jij staat daar, en iedereen vind het toch al knap dat je daar staat, en ze laten je vast niet solo zingen als je dat niet kunt!
    You go girl!


    Don't dream your life, but live your dream!

    Oh, en nog heel belangrijk. Als je een hoge noot moet zingen waar je eigenlijk niet zo goed bij kan. Ga een beetje voorover leunen. Of oefen eerst thuis terwijl je tegen de muur aanduwt, dan spannen je spieren samen en kan je automatisch hoger. Het werkt écht.


    it's so empty living behind these castle walls

    RoseDestiny schreef:
    (...)
    die moest ik zingen:Y)



    hebben jullie muziek op maat als boek??
    ik heb het nog niet hoeven doen, maar ik heb bij de schoolmusical solo gezongen.
    zorgen dat je van tevoren even een rustmomentje neemt en nergens aan denkt. Je kan het!


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Stroopwafel schreef:
    (...)


    hebben jullie muziek op maat als boek??
    ik heb het nog niet hoeven doen, maar ik heb bij de schoolmusical solo gezongen.
    zorgen dat je van tevoren even een rustmomentje neemt en nergens aan denkt. Je kan het!

    Wij hebben die wel als boek xd