• Het is net 2 maandjes uit met m'n ex. We hebben langer dan een jaar gehad en ik denk er nog vaak aan terug, en dan kan ik me er steeds nog best rot om voelen. Alleen, ik ken sinds het begin van dit schooljaar een jongen die bij mij op school zit. Eerst vond ik m alleen aardig en waren we gewoon vrienden. Maar nou ben ik laatst met 3 vrienden van mij een hele nacht bij hem geweest, en toen ik het koud had sloeg ie een arm om me heen en zo. Hij gaf me gister ook een kusje en zo, en ja, je raad het al.. ik vind het best leuk. Het geeft zo'n fijn gevoel.
    Alleen nou twijfel ik dus of ik hem zelf echt leuk vind, of meer omdat ik de liefde mis..

    Iemand ervaringen hiermee?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Eigenlijk.. niet.
    En ik zou ook niet kunnen bedenken wat voor advies te geven :/.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik weet niet wat er precies in jou omgaat, maar misschien moet je wachten tot hij de eerste stap neemt. En misschien kan je jezelf eens afvragen of je écht voor altijd je leven met hem wil delen, of dat je voorlopig gewoon bij hem wil zijn.;) Want als het geen ware liefde is kun je er spijt van gaan krijgen. Maar wat je ook doet, geef de hoop op liefde nooit op! <3
    Sterkte ermee!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    misschien heeft die jongen je wel hints xD misschien vind hij jou ook leuk! je kunt altijd eens proberen. als het niets word, dan word het maar niets!
    maar dat was helemaal niet je vraag xD misschien mis je inderdaad liefde en vind je het leuk dat die jongen je nu aandacht geeft. maar of het egte liefde is wat jij voor hem voelt dat kan, denk ik alleen jij weten xD:D(A) veel succes nog

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 20:34 ]


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Niet teveel denken, ga ervoor!


    walking get's too boring, when you learn how to fly..

    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb dat ook gehad en toen was het meer omdat ik de liefde miste. Maar dat ben ik, ga na wat je zelf voor hem voelt en als dat goed zit, ga er dan voor!


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Er nog even over nadenken en niet overhaaste beslissingen gaan nemen. Vertel die jongen dat ook gewoon eerlijk. Als ie je echt leuk vind zal hij er wel begrip voor hebben (:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Wacht er nog mee.
    Je mist de liefde en die probeer je bij iemand te zoeken die je veel steun geeft en zo. Wacht en neem geen overhaaste beslissingen want later kan je inzien dat het maar een 'toevluchtsoord' was en dna kan je hem verschrikkelijk veel pijn doen en dan ga je, je daar weer rot om voelen.
    -zucht-


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb ook al een keer met mijn beste vriend gehad


    "Ignite, my love. Ignite."

    Je kan het eens proberen. De tijd zal het wel uitwijzen =)


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    High schreef:
    Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar ik heb dat ook gehad en toen was het meer omdat ik de liefde miste. Maar dat ben ik, ga na wat je zelf voor hem voelt en als dat goed zit, ga er dan voor!


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Dankjullie voor 't advies, ik weet wat ik ga doen (:


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Nouja, niet geschoten is altijd mis vind ik. Je kan het altijd proberen, maar wel rustig aan.


    Your make-up is terrible

    Jep, daar heb ik ervaring mee... Ik weet alleen niet wat voor een advies ik je moet geven.


    Life is hard and then we die