• Geeft iemand soms tips om weer normaal te kunnen schrijven ?
    ik ben paar jaar psyhicise problemen gehad . ik schreef vroeger veel verhalen maar ben gestopt door mijn mentale problemen. Ik wil terug schrijven maar heb geen idee. Hoe ik weer goed kan schrijven zoals spelling en creatief schrijven. alvast bedankt om te helpen

    [ bericht aangepast op 27 aug 2019 - 22:25 ]

    Als tips dat kan helpen is inspiratie op doe, door muziek te luisteren. Muziek uit verschillende gerne luisteren kan helpen.
    Tip 2 is om naar buiten te gaan. Wandelen in de natuur, stad of ergens anders kan je op ideeën om een verhaal te schrijven.
    Tip 3 is schrijf elke dag als je aan het verhaal ben begonnen. Je hebt hierdoor een minder kans òp een writtingblock. Ook blijven schrijven als je geen zin hebt of geen inspiratie heb.

    Misschien moet je gewoon een poging doen om er terug aan te beginnen, zelfs al voel je je eigenlijk niet echt in de mood. Ik denk dat je nu niks kan bedenken gewoon omdat je er te veel uit bent geweest. Probeer je voor te nemen om het toch te doen, zelfs al heb je op dit moment nog niet zoveel informatie, zodat je terug wat in de mood komt en dan komt de inspiratie wel vanzelf terug vloeien.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Herkenbaar.
    Ikzelf heb ook vijf jaar niet geschreven door psychische problemen. Van alles geprobeerd maar het lukte niet.

    Na professionele hulp heb ik eindelijk de rust gevonden om te schrijven dus ik denk dat het niet goed is als je het jezelf dwingt.

    Als het je dan niet lukt is dat voor jezelf geen positief gevoel. Begrijp dat je baalt maar ik denk dat je vanzelf ineens weer kan schrijven.

    Mocht je overigens iets erover kwijt willen of gewoon willen praten met iemand, mijn pb staat open


    Change is for weirdos ~ Niall Horan