• Vandaag moesten we oefeningen maken en als die klaar waren, mocht je ze verbeteren met een verbetersleutel. Gisteren had ik ze al klaar, dus begon ik meteen te verbeteren.

    Echter, de jongen die naast mij zat had nog geen enkele oefening gemaakt. Hij wilde dus mijn blad zien om over te schrijven. Daarom besloot hij mijn blad uit mijn map te nemen -het was toch al gescheurd- en ik wilde het terug. Hij hield het blad helemaal omhoog en opzij, zodat ik er niet aankon. Dus leunde ik opzij om het af te nemen, maar door dat te doen, duwde ik tegen hem in plaats van mijn blad terug te nemen (per ongeluk, natuurlijk).

    En patsboem, daar lag hij dan: op de grond samen met zijn stoel die was omgevallen. Hahahahaha. Ik ging neer samen met heel de klas en die leerkracht wist niet wat er gebeurde en besloot toen maar boos te worden op de jongen, lol. :'D

    [ bericht aangepast op 7 dec 2010 - 22:02 ]


    Only losers can act the way you do

    Strikvraag schreef:
    Haha,

    Eigen schuld dikke bult, letterlijk in dit geval (krul)


    A kiss is a lovely trick designed by nature to stop speech when words become superfluous.

    Gnagna, zulke mensen krijgen altijd hun straf. Moest hij ook nablijven?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Hahaha, geniaal xd


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Pancakez schreef:
    eigen schuld, haha :Y)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    hopelijk deed het toch een beetje pijn :Y)
    gemeen van me ;o


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Droog.


    It's not because I smile, my life is perfect. It's because I appreciate what life gives to me, and what God has blesse