• Ik wil een verhaal gaan schrijven gebaseerd op het clipje firework. Dus met ik geloof vier kinderen, een met leukemie of iets, een wiens ouders altijd ruzie maken, een die word gepest omdat die dik is en een die altijd word buitengesloten. dat vond ik de belangrijkste mensen in het clipje. maar nu zoek ik dus nog mensen die dit samen met mijn willen schrijven. ik wil er geen fanfiction van maken. en natuurlijk moeten op een gegeven moment al die kinderen elkaar tegenkomen. wie wilt mij helpen?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    -> Titel aangepast, alleen help mag niet.


    I am an idiot, I move.

    Wat een origineel idee, zeg!
    het is dat het niet mijn genre is, maar lijkt me leuk om te doen. :)

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 15:56 ]


    De fouten in je leven worden je nooit meer vergeven.

    ik heb geen tijd, maar ik zou het wel graag willen lezen


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    ikke ikke ikke(H)


    I'd rather be absolutely ridiculous than absolutely boring.

    Ik wil het nu al lezen.. Maar sorry ik schrijf niet graag samen.. Maar ik ben benieuwt..


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Ik wil hééél erg graag, want ik lees jou stukje en ik krijg metteen 1100000 ideetjes :P

    xx


    You can't really turn a girl into a woman, when she is with him<3

    DoctorWho schreef:
    ik heb geen tijd, maar ik zou het wel graag willen lezen


    Alleen maar tranen van geluk

    Ik zou heel graag willen maar ik ben slecht in story's schrijven. Maar anders wil ik het wel een proberen, als jij dat goed vindt.

    xxx

    laat maar

    [ bericht aangepast op 9 dec 2010 - 17:33 ]


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy

    Ik wil je graag helpen het idee is echt goed.

    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, misschien wil ik wel stiekem. Maar ik weet gewoon van mezelf dat ik er geen tijd voor heb :'D
    Ik wil wel lezen (flower)


    Zoals de oude Hawaiianen altijd zeiden: Als je troebel water met rust laat, wordt het vanzelf helder.

    Ik kan je helpen als je dat wilt:)

    xx

    we zijn al met vier. slotje>?


    "Longbottom, if brains were gold, you'd be poorer than Weasley, and that's saying something." - Draco Malfoy