• Ja, ik had een idee over een story waarin er iets gebeurd en dan aan het einde van het hoofdstuk een aantal keuzes staan waaruit de lezers kunnen kiezen en in een reactie plaatsen. De meerderheid wint, en aan de handliggende keuze maak ik een verhaal.

    Nu heb ik twee vragen ...

    A.) Is het een goed idee?

    B.) Wat gaat er in het eerste hoofdstuk zoal gebeuren?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik weet het niet, ik denk niet dat het een goed idee is omdat mensen dan misschien weer kwaad worden omdat hun keuze niet wint. ofzo.


    Hope goes lost but never dies.

    Ik denk ook dat het niet zo een goed idee is

    Messiah schreef:
    Ik weet het niet, ik denk niet dat het een goed idee is omdat mensen dan misschien weer kwaad worden omdat hun keuze niet wint. ofzo.
    Het zou wel echt heel kinderachtig zijn als je daar boos over wordt...


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik vind t btw wel een leuk idee.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Messiah schreef:
    Ik weet het niet, ik denk niet dat het een goed idee is omdat mensen dan misschien weer kwaad worden omdat hun keuze niet wint. ofzo.


    Dan zou dat me een heel erge wtf gevoel geven. Da's net als je 'hot' stemt op een liedje en het komt er een 'not' uit. ^^


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Op zich is het een leuk idee, maar het is volgens mij bijna onmogelijk om te volbrengen zonder dat je er gedonder mee krijgt. Plus, je verhaal gaat op den duur geen steek meer houden, vrees ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    Op zich is het een leuk idee, maar het is volgens mij bijna onmogelijk om te volbrengen zonder dat je er gedonder mee krijgt. Plus, je verhaal gaat op den duur geen steek meer houden, vrees ik.


    Da's echt stom, dan. Ik snap niet hoe je er gedonder mee krijgt, maar oké. Dan maar een quiz?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cassiopeia schreef:
    (...)

    Da's echt stom, dan. Ik snap niet hoe je er gedonder mee krijgt, maar oké. Dan maar een quiz?

    Ik weet 't en ik denk dat het concept echt heel leuk is, mar zoals eerder gezegd; mensen gaan dan boos zijn omdat hun keuze niet is gekozen, en als je 't mij vraagt ga je op den duur dingen schrijven die je zelf niet wil. Enfin, die indruk krijg ik toch (; Maar je moet 't zelf weten; als jij 't wil doen dan heb ik niet 't recht om je tegen te houden (:


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Everest schreef:
    (...)
    Ik weet 't en ik denk dat het concept echt heel leuk is, mar zoals eerder gezegd; mensen gaan dan boos zijn omdat hun keuze niet is gekozen, en als je 't mij vraagt ga je op den duur dingen schrijven die je zelf niet wil. Enfin, die indruk krijg ik toch (; Maar je moet 't zelf weten; als jij 't wil doen dan heb ik niet 't recht om je tegen te houden (:


    Ik denk dat ik gewoon quizzen ga maken. Dank je.


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind het wel een goed idee! :)


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn