• Vorig jaar was ik met een jongen (Mike) en hij wou onze relatie geheim houden enzo en niemand mocht het weten ... Ik voelde me er niet goed bij om het geheim te houden tegen iedereen dus heb ik het wel gezegt tegen mn beste vrienden . Nu zijn we al een tijdje uit elkaar ik denk zo'n 5 maanden . Maar onlangs heeft Mike het met mn Abv (tessa ) aan gevraagt en zij zei ja . Nu wel blij voor hun , maar ik voel me er ook ongemakkelijk bij .... En ik heb zoiets van als ze in mijn bijzijn alsmaar gaan kussen ben ik weg hoor ... Maar is dit normaal en zo ik het zeggen tegen mn Abv ?


    You make my life perfect ! <3

    Ik ben een story aan het maken over zo'n situatie...
    staat nog niet online...

    Als je niet meer verliefd bent is er toch niks aan de hand? Iemand de hele tijd zien zoenen is sowieso ongemakkelijk. En dat zij verliefd zijn kunnen zij ook niks aan doen.

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    love is hard to find, easy to lose, difficult to forget

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Everest schreef:
    Ik zie niet in waarom dat een probleem zou zijn. Je bent toch niet meer verliefd op hem ? Laat hun gewoon doen, en als het echt te erg wordt ga je gewoon ergens anders staan.

    Ik vind die onuitgesproken regel van het niet daten van een ex van een vriendin echt bullshit, die twee mensen zijn toch uit elkaar ?


    _O_


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Sniper schreef:
    Ik vind het vaag dat hij jullie relatie destijds geheim wilde houden. Zoiets kan maar een paar goeie redenen hebben: A) Hij gaf niet goed genoeg om je, B) Hij schaamt zich voor de buitenwereld (zie ook A) of C) Zijn/jouw familie of vrienden.

    Maar wat dat laatste betreft.. eigenlijk vind ik dat die vriendin gewoon met hem mag nemen, ook al is het vaak een ongeschreven regel dat je dat niet doet. Waarop is die regel gebaseerd? Het feit dat je vriendinnen bent? Want ik zie het namelijk als volgt: als je uit elkaar bent, kun je nemen wie je wil. Het liefdesleven van je ex is iets waarover je geen controle meer heeft en waar je je eigenlijk ook niet meer mee moet bemoeien.

    Hier ben ik het mee eens.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    hondjesbaas schreef:
    Ik ben een story aan het maken over zo'n situatie...
    staat nog niet online...


    Ah leuk xD

    Kwil et wel eens lezen als het online staat :)


    You make my life perfect ! <3

    PUKKELxDING schreef:
    Ik zou dat eerlijk gezegd nooit doen, iets nemen met de ex van mijn beste vriendin :S Vreemd dat zij dat doet.


    Writing and dreaming is the most beautiful thing in the world ~

    Je kunt wel zeggen dat je het wat ongemakkelijk vindt, maar je moet haar ook geluk gunnen, zelfs als het met hem is.


    What can I do?

    Aw....


    26 - 02 - '16

    Successful schreef:
    Iets beginnen met de ex van een vriendin is echt wel fout. (:


    I'm not crazy. My reality is just different than yours.

    Poseidon schreef:
    Ik vind het sowieso not-done als je met je ex van je beste vriendin neemt. Zeggen dus.


    Alleen maar tranen van geluk